2019-07-02

Jöttem...

2008-ban voltunk először az Alcsúti Arborétumban, már akkor is megakadt a szemem az illatos fűszercserjén.
Pünköd hétfőn ismételten elmentünk és sikerült a cserjét is megtalálni :)

Volt ami semmit sem változott a 11 év alatt.
Azonban a padok száma megnövekedett és az Oroszlánlábas márványkádban (Oroszlános kút)  az oroszlán szájából folyt a víz :) Estig nem tudtunk maradni, így a szentjánosbogár rajzást már nem láttuk.

Egy kis hímzést is hoztam...Sampler World Facebook-os csoportban nagyon megtetszett egy kis free Анна Сухарева minta. Judesign matt Summer Shower fonalállal gyorsan kihímeztem, majd egy fonaltartós kis párna készült belőle.


Régóta el szerettem volna olvasni D. Tóth Kriszta: Jöttem, hadd lássalak könyvét, de csak most került rá sor.
A könyv történetét édesanyjának élete inspirálta. Ez egy időutazás egy nő életébe, a 80-as évektől kezdve. Helyszíne Budapest-Kaposvár-Budapest.

Olvasmányos, szinte letehetetlen...(és ez a borító sokkal jobban tetszik nekem)

"Léteznek pillanatok, amelyeket szinte tapintani lehet. Az ember érzi a jelentőségüket. Egyszerűen tudja, hogy ott és akkor olyasmi történik, ami meghatározza a jövőjét. Ezeket a pillanatokat még a legkevésbé tudatos emberek sem kerülhetik el, olyan elemi erővel tolja bele őket a sors az arcunkba."

Egy másik idézet a könyvből...
"Mert a világ attól szép és izgalmas, ha néha leveri a glazúrt a térdünkről."


 Június 22-én elmentünk a Szépművészeti Múzemba.

Megnéztük a Román Csarnokot és a megújult lépcsőházat is.  

Rövidesen folytatom a visszatekintést, aadig is nagyon szép mosolygós napokat!

3 megjegyzés:

  1. Szép programok! Én még nem jártam a felújítás óta a múzeumban,a fotóid alapján gyönyörű lett. Gyorsan meg is nézem, milyen kiállítások vannak mostanában.
    Aranyos a kis párnád ♥

    VálaszTörlés
  2. Még nem voltam ebben az arborétumban, pedig gyönyörű lehet!
    Köszi az ajánlót!!!

    VálaszTörlés
  3. Itt még nem jártunk, de felírtam :)
    Szép a hímzés is - lehet, mégis fel kéne jelentkeznem a FB-ra... bár úgysem lenne időm :(
    A Szépművészetiben mi is voltunk tavasszal, gyönyörű
    További szép nyarat kívánok Nektek!

    VálaszTörlés