2019-07-05

Szellőrózsa (Anemone)

DanyBrod Anémones mintát lila-fehérben szerettem volna kihímezni (Judesign selyem fonalaira esett a választásom).

Anyukámnál fehér verzióban láttam meg ezt a csodás virágot - ki kellett hímezni fehér-sárga fonalakkal is :)

A lilás verzió egy üveg-parafatetős kördoboz tetejére került.
A fehér-sárga pedig egy ovális képkeretbe, kis csipke díszítéssel:



Június utolsó hétvégéjén elmentünk Tatára. Most az Angolparkban és a Cseke-tó körül sétálgattunk.
Ha Tatán jársz ajánlom az Öreg-tónál a Korzót (várakozást is megéri :) ) illetve az Angolparkban a Barta Cukrászdát.( fincsi volt az étcsokis fagyi :) )

Napokban fejeztem be Limpár Imre: A siker tervezhető könyvét.

Két idézetet kifotóztam belőle...





6 megjegyzés:

  1. Annyira gyönyörűen tudod elkészíteni a legegyszerűbb mintát is! Fantasztikusan szép lett mindkét verzió!
    Köszönöm az idézeteket is, pont jókor jöttek!
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Encore un grand merci Rita !
    Belle fin de semaine
    Dany

    VálaszTörlés
  3. Nem tudok dönteni a hímzéseid, vagy az idézeteid szeretem jobban..... Érdemes ide jönni mindkettőért.

    VálaszTörlés
  4. Un precioso bordado. QUe lugar tan bonito!!!!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett mindkét hímzésed, de nekem a fehér tetszik a legjobban! ♥♥♥
    Csodás hely Tata, a Cseke tó pedig igazi sétára csábító hely! Az a platánfa még mindig ott van a víz felé hajolva? Pont a napokban nézegettem a régi fotókat és Míra is "megmászta" ezt a fát...pedig izgultam, nehogy beleessen :o)

    VálaszTörlés
  6. Csodásak a hímzések! 😊 A lila... hmmm. 💜

    VálaszTörlés