2019-06-07

Epres-rebarbarás

lázban égek :)
Álmomban sem gondoltam volna, hogy ennyire bejön nekem ez a páros.
Időben visszafelé haladva mutatom mik készültek nálam mostanában.
Készült epres-rebarbarás  dzsem (recept innen - 1kg eperből és kb 30 dkg rebarbarából -a fotón csak egy része látható). Az üvegek előtti eper már a teraszon termett, friss szedés :)
Készült a múlt hétvégén egy glutén és laktózmentes epres-rebarbarás pite (recept  innen - rizsliszttel és vénusz sütőmargarinnal, eper kb 40 dkg a rebarbara kb 30 dkg volt, rács helyett most a virág csaggatóval díszítettem - a lyukasztót sajna nem találtam meg, azzal szebb lett volna... ).
A sok eső a terasz virágainak is jót tett :) a lila levelű tűzeső is virágzik, fordos-illatos petúniák is beindultak. Jó rájuk nézni, vagy egy könyvvel kiülni és olvasni.
Reggelente munkába jövet a metrón Fredrik Backman: Amit a fiamnak tudnia kell a világról könyvet olvasom.1-2 (fiának szóló humoros, mély érzelmeket hordozó) tanácsadástól már jól is indul az ember napja. Csak ajánlani tudom ezt a Backman könyvet is (mint a többit :) ).
Ezt a gyönyörű párnát sem mutattam még - Timitől kaptam ♥♥♥.
Készülök ám a hosszú hétvégére - szeretnék egy kicsit hímezni a másik képen lévő kis zsákocskából (szintén Timitől kaptam) kikandikáló selyem fonalakkal...
Előkerültek még a SAL-ok is mikor pakolásztam:

Quakers in France is a Mystery (SAL) kis kerékpárjai elkészültek már több mint 1 hónapja, de a blogban még nem mutattam.( 5 lépéssel vagyok lemaradva, jó lenne egy kicsit ezt is hímezni...).

Watermeadows Garden SAL-ból elkészült újabb 2 lépés. Ebből csak 4 lépésre vagyok lemaradva :) Talán még behozható...

 Nagyon szép, mosolygós, napsütéses hosszú hétvégét kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Mennyi finomság! Az eper-rebarbara párosítás nagyon jól hangzik (és jól is néz ki).
    Nekem sosem maradt meg az eper az erkélyen, meguntam a próbálkozást, de neked nagyon szép termésed van :) Szépek a virágok, a hímzések is - Timi házikós párnája nagyon cuki!

    VálaszTörlés
  2. Sok gyönyörűséget mutattál, írtál :) Nekem nagy öröm sütés, főzés terén különleges dolgokat megtudok csinálni! Neked is?

    VálaszTörlés
  3. Oh, ezek a lekvárok csudifinomak lehetnek!!! Nagyon szépek a saját terméseid! Jól érzik magukat nálad :)
    Nagyon tetszenek a hímzései, különösen a Garden!♥
    Örülök, hogy sikerült örömet szereznem :o)))

    VálaszTörlés
  4. Biztosan szép kiskerted van már az erkélyeden. Szépek a hímzések, és tudom, hogy hamarosan beéred a többieket. Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  5. Ma megcsináltam, kóstolgattam, nagyon finom! Köszi, hogy megosztottad.

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de guszták a lekvárok és nagyon jól hangzik a párosítás! :)
    A hímzések gyönyörüek, mint mindig! :)

    VálaszTörlés