2019-05-03

Zene


 „… a zene egy igazi állandó. Ezért kapcsolódunk hozzá ilyen erős zsigeri alapon, tudod?
Mert egy dal azonnal visszarepíthet egy pillanatba, egy helyre, de még egy emberhez is.
Nem számít, mi más változott meg a világodban, az az egy dal ugyanaz marad, épp, mint az a pillanat. Ami egészen elképesztő, ha jobban belegondolsz.”
Sarah Dessen
Előző bejegyzésben mutattam ezt a hölgyikét :) azóta kihímeztem a violinkulcsot és
a hárfát.
A felíratot elhagytam, mert ballagási ajándéknak szántam egy zeneművészeti gimiben hárfán most érettségiző lánynak :).
Az Ikeában vettem egy HOVSTA képkeretet, melynek fehér távtartóját földbarna akrillal festettem le. 
Próbáltam a végeredményről fotót készíteni - ami a tükröződés miatt kicsit nehéz volt - ilyen lett :
"A zene a legtitokzatosabb és legemelkedettebb dolgokat is elmondja, amit a lélek érez és megálmodik. Az eszmék és érzések magasabb rendjét fejezi ki, mint az emberi szó. A végtelent tárja fel."
George Sand

3 megjegyzés: