2019-05-13

Tulipános




Anyám csevegő kertje
köszön rám reggelente...
...
Gyúl a piros tulipán:
- Mint a szívem, légy vidám!
Kéken nevet a csenkesz:
- Mosollyal megmelengess!
...
Hahó- kiált a hérics -,
tavaszhírt hozok én is!
...
Kacsingatnak a hunyorok:
- Legyen virágos humorod!
...
Anyám csevegő kertje
beleszürkül az estbe.
Sötétben csak az estikék
illatozzák szeretetét.
Simai Mihály: Anyám csevegő kertje


Aliolka blogjából mentettem el tavaly ezt a tulis mintát. Judesign gyönyörű selyem fonalaiból Bull's Blood-ot választottam és 40ct vászonra hímeztem ki.
Ezt a gyönyörű tulipános ollómat és tartóját sem mutattam még a blogba...
Kezembe akadt egy régebbi hímzés megint... tavaly januárban kezdtem el hímezni 46ct-os vászonra a Noel Pincushion kis mintát. Most azt is befejeztem :)
Kicsit közelebbről a párna és az olló :
A múlt havi FOTM-s csomagban volt egy tulipános biscornu minta is.  Elől volt a 46 ct-os vászon és így a kapott fonalakkal erre hímeztem ki.
Picuri himzés lett, de az összeállítása a kis öltések miatt kissé nehéz volt...
Közelről mutatom ilyen lett (a kézfej kinyújtott ujjakkal kb 14 cm) :
A kis "sütik" csoportképe - a teljesség  igénye nélkül, hívószavamra gyorsan ők kerültek elő :) 
Nagyon szép mosolygós napokat kívánok!

3 megjegyzés: