2019-05-31

Napcsalogató...




Én derűlátó
vagyok, mert borút nézni
már nem érek rá.

Fodor Ákos: Jelentés időm járásáról

A múlt havi  Judesign FOTM csomaghoz kaptam egy sárga selyemfonalat és egy Summer felíratú mintát is. 2 este alatt ki is hímeztem, Az egyik mintareszletet egy kis maradék vászondarabra háromszor kihímeztem, majd egy ollóőrt készítettem belőle.


... gyógyíts meg, Zene,
te, Mindenségé, édes üteme
a fájdalomnak, Varázsfuvola,
varázsjáték, te, tündér mámora
hitnek, reménynek: árnycsík a falon
a nagy fényben, s a szívben nyugalom,
s üvegparázsként égő sugarak
az élő lomb tengerzöldje alatt,
s bölcseség, a vidám öregeké,
amilyen azé lehetett, azé
a napórásé, ki – “Non numero
horas nisi serenas!” - drága jó
intelmét adja, még most is, tanácsul:

Csak derűs órát veszek tudomásul!

Szabó Lőrinc: Mozart hallgatása közben





 Napsütéses, vidám hétvégét kívánok!


4 megjegyzés: