2019-04-19

Húsvét

Már kék selyembe pompázik az égbolt,
tócsákba fürdenek alant a fák,
a földön itt-ott van csak még fehér folt,
a légen édes szellő szárnyal át.
Pöttön fiúcskák nagyhasú üvegbe
viszik a zavaros szagos vizet,
a lány piros tojást tesz el merengve,
a boltokat emberraj tölti meg.

S míg zúg a kedv s a víg kacaj kitör,
megrészegül az illaton a föld,
s tavasz-ruhát kéjes mámorban ölt -
kelet felől egy sírnak mélyiből,
elrúgva a követ, fényes sebekkel
száll, száll magasba, föl az isten-ember.
Kosztolányi Dezső:Húsvét
Nagyon szeretem ezeket - a pár éve készült Subrosa és MaggiCo's - tojáskákat.  Most nem készítettem új húsvéti díszeket, mert nagy munkába fogtam... nem mertem bevállalni, hogy az ne készüljön el időre. 
Gondolkodtam, hogy megmutathatom-e, de talán nem jár erre az akié lesz majd... 
A minta 145x145 de nem is gondoltam, hogy ennyi X-ből áll... Remélem rövidesen tudom mutatni a kész képet is. 
 A nyuszika nekem is hozott most ajándékot :) - Judesign gyönyörű selyem fonalaiból ♥ egy újabb adagot rendeltem és még húsvét előtt megérkezett.

Áldott Húsvéti Ünnepeket! 
Happy Easter! Buona Pasqua! Frohe Ostern! Joyeuses Pâques! ¡Felices Pascuas!

3 megjegyzés: