2019-03-05

Szivek...

A Forever in my Heart mintát tavaly hímeztem ki. Az akkor használt alapanyagok ( Judesign ) ismét előkerültek de most most ajándékba készítettem el Valentine Hearts mintákat.

Először a szegfűs szívet hímeztem ki, majd a F. Scott Fitzgerald idézetet.
A legnagyobb "Be Mine" mintát hagytam a legvégére.

Mindhármat nagyon jóóóóóóóó volt hímezni
Kis pinkeepet készítettem belőlük, majd egy képkeretbe egy csikos anyagháttér elé rendeztem el.



Ne kívánd senki szeretetét.
Ne utasítsd el senki szeretetét.

Úgy áradjon szereteted, mint a tűz fénye-melege: mindenre egyformán.

Akik közel jönnek hozzád, azokra több essék fényedből és melegedből, mint akiknek nincs szükségük terád.


Családtagjaid, mindennapi társaid s a hozzád fordulók olyanok legyenek számodra, mint a kályhának a szoba, melynek melegítésére rendelik.

Weöres Sándor: A teljesség felé

7 megjegyzés:

  1. Igazán egyedi megoldás! Gyönyörűséges!

    VálaszTörlés
  2. ♥ Nagyon tetszik a hímzésed és a kivitelezés is!!! ♥ A csíkos anyag remekül illik hozzájuk!!!

    VálaszTörlés
  3. Melegséggel töltött el, hogy benéztem hozzád, minden olyan szép!

    VálaszTörlés
  4. È sempre bello vedere dei bei lavori, grazie di averlo condiviso. 💐

    VálaszTörlés