2018-02-13

Forever...



Legyek mese lelkedben,
érezd, hogy béke vár rád,
legyek álom az éjben,
s egeden sápadt szivárvány.

Te légy nekem a fényem
- szemednek csillanása -
lássak a sötét éjben,
most nem is vágyom másra.

Hallgassuk csenddé az éjfél
selyemlágy puha fátylát,
s csak távolról halljuk - a szél
finom ujjal penget hárfát...
Havas Éva: Szelid szavak



A Forever in my Heart mintát nagyon jóóó volt hímezni.

Előkerült a Love kis párnácska is...

A képen látható orchidea pedig egy régi orchideám ( talán itt szerepelt először a blogba :) ) "gyermeke".

Kis sarj növekedett a virágszáron, amit a  nyáron választottam le.

Láttam már régebben, hogy növekedik rajta egy kis virágszár, de csak ma reggel láttam meg, hogy kinyíltak a bimbók...



Obádovics J. Gyula: Életem - Hiszek a végtelenben könyvben olvastam ezt a verset:

Ha eljön az óra,
ha eljön Ő,
ha eljön a jóra
intő erő,
ha nem lesz már élet,
ha itt lesz a Vég,
ha érted sem élek,
s szívem sem ég,
ha elveszi Isten
e földön a tisztem,
ha észre sem veszlek,
akkor is mélyen
Téged szeretlek.
Obádovics J. Gyula

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a hímzéseid,Rita♥ tetszik az vászon, a bordó fonal...és persze a versek is. Boldog Valentin napot!

    VálaszTörlés
  2. ♥ Gyönyörű lett!!! ♥
    Nem is tudtam, hogy az orchideát is lehet szaporítani! Nagyon ügyi vagy! :o)

    VálaszTörlés
  3. De kedves bejegyzés!Szeretem ezeket a verseket! Nem ismertem még, de elolvastam most párszor őket! !
    Szeretettel ölellek!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a hímzés és nagyon szép a vers is! Versfüggő és kézimunkafüggő vagyok, nekem ez maga a paradicsom! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés