2019-03-21

Régi és új találkozása...

... Régi mesékre emlékszel-e még?
Volt egyszer rég, volt egyszer rég.
Szép tavaszon ragyogott fenn az ég,
Volt egyszer rég, egyszer rég...

Judesign-nél megjelentek a meseszép selyem fonalak ♥♥♥.

Kipróbálásra keresgéltem a minták közül, amikor kezembe akadt  Lengyel Györgyi: Kézimunkák könyve.
Ezzel a mintával már régóta szemeztem... de csak most éreztem rá hogy  milyen fonallal és vászonra szeretném kihímezni...
 40 ct-s Judesign vászonra és 2 új selyemfonallal...

A rendelésembe szalagok is voltak... lehet hogy valami kis díszítést teszek még rá...
Nézzétek milyen gyönyörűek ♥♥♥ és nagyon jóóó volt hímezni is velük.
Lakhelyükbe várják, hogy hímezzek velük... terveim vannak már :) 

Színekről jutott eszembe hogy a  Quakers in France is a Mystery (SAL)-t régen mutattam. 
Elkészült a 2. lépés...

és a 3. lépés a gall kakassal :)

Együtt a 3 rész:
Nagyon szép napsütéses napokat kívánok! 

2 megjegyzés:

  1. ♥♥♥ Csodaszép lett a hímzésed!! ♥♥♥
    Selyemfonal... nem is hallottam még ilyet! De nagyon jól hangzik!:o)
    Neked is nagyon szép hétvégét kívánok!!!

    VálaszTörlés