2019-11-25

Novemberi virágok

Egy hónapja mutattam a Nyárutó bejegyzésben, hogy elkezdtem hímezni Flower Pincushion
mintát.
Elkészült a hímzés... (nagyon jóóóóó volt hímezni-igazi léleksimogató minta )

Egy ikeás 23x23 képkeretbe (HOVSTA) tettem, anyag keretezéssel. Talán a következő képen látható, hogy kicsit kidudorodik a himzés (tömőanyagot tettem a himzés alá).




"A tulipán ihlet, a tulipán inspiráció; szépség árad a színeiből, és szerelem a szirmaiból.
A tulipán egy gyönyörűséges kert, hat szirma hat irányba hint vágyat és örömet.
A tulipán önkéntelen mosolyra késztet, mely megérinti a szívet.
...
A tulipán a keserű igazságot édes álmokká varázsolja egyszeriben, a rozsdás vasat csillogó ezüstté, a vad tekinteteket édes nevetéssé.
A tulipán iránti rajongásom olthatatlan.
...
A tulipán álmokat hoz életünkbe, és életörömet ültet szívünkbe."

Iskender Pala: A bánat cseppje (Isztambuli tulipán)


Sokszor használok Nagyi titka liszteket, s szeptemberben volt egy nyereményjáték amire én is pályáztam. A műlt héten nagy öröm ért: NYERTEM!   Ezt a gyönyörű süteményes készletet :).
Gyorsan sütöttem is egy kis csokis-áfonyás zabkekszet. (Modeszta áfonyás-zabkekszét most fél tábla (45g) olvasztott Boci étcsokival bolondítottam meg :) )
Ismeritek a Imádunk sütni oldalt? Lehet hopgy az ünnepekre valami új sütit is kipróbálok...

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű hímzés, mutatós keretezés. Gratulálok a nyereményedhez! Sok-sok finom sütit kívánok hozzá.

    VálaszTörlés
  2. Wspaniały haft, piękna oprawa, cudowny obrazek, pozdrawiam😘

    VálaszTörlés
  3. Léleksimogató minta... Ez tetszik! ♥ Valóban így van!!!
    Csodás lett a hímzésed és a keret is remekül illik hozzá!
    Gratulálok a nyereményhez! Fincsi lehet ez a zabhelyes süti is! Köszi a linket!

    VálaszTörlés
  4. Léleksimogató bejegyzés, gratulálok!

    VálaszTörlés
  5. Fantasztikus bejegyzés! Mihez is gratuláljak leginkább? Nem tudok választani.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a kézimunkád. Nyereményedhez gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. The needle work is amazing.
    Happy days and all my best
    Elisabeth

    VálaszTörlés
  8. What a beautiful design! I also like the finish you gave it very much, lovely!

    VálaszTörlés