2019-09-30

Szeptember

Ebben a hónapban nem sok időm maradt a hímzésre...  Még a hónap elején láttam meg DanyBrod olalán ezt a mintát.

Kerestem egy kis maradék vásznat és matt Wickered Basket Judesign fonalra esett a választásom. Egy este alatt ennyire jutottam:


Gondolkodóba estem, hogy a fotón lévő mintát (szimmetrikus madarkák) vagy a mintán szereplőt asszimetrikust válasszam...mindkét megoldás nagyon tetszett, így aludtam rá  egyet :).

Több nap után folytattam csak a hímzést...az asszimetrikus madarak lettek a befutók.
A befejeztés is váratott magára, de a hónap végére elkészült.
Kerestem filcet a makk kalapjához, hátlapjához anyagot. Összeöltögettem, majd tömőanyag került bele és elkészült az őszi tűtartó (mert ugy-e tűből és tűtartóból soha nincs elég :)).
A makkos fotók háttere a nyár elején Amandától kapott zöld kendő... lassan jönnek a kuckós napok :) így egy kis könyvajánlót is hoztam.
Mostanában ezek a könyvek találtak meg - vagy én őket... /ajánlóként hozok 1-2 linket, melyek elolvasása után vettem fel a könyveket a várólistámra anno/:
Sarah Winman: Bádogember 
D. Tóth Kriszta: Jöttem, hadd lássalak ( már régóta várólistás volt, de a löketet a 
átdolgozott verziója  adta).



Jocó bácsi új könyvéből a Önharckép-ből idézetet is hoztam:
"Mindnyájunknak van egy műltja, van egy hátizsák, ami tele van mindennel, amit eddig megéltünk, jóval és rosszal egyaránt. Én is cipeltem egy hatalmas adagot belőle, egészen addig, amíg úgy nem döntöttem, hogy elengedem, mert változtatni úgysem tudok rajta. A múltunkat pedig kár lenne megtagadni, hisz a részünk, a velünk megtörtént események formáltak bennünket olyanná, amilyenek most vagyunk. Ebből a pillanatból is hamarosan múlt lesz, ami hozzátesz az életünkhöz, vagy elvesz belőle. Ez csak később tudjuk mejd eldönteni. "

A nyáron kaptam egy Pocketbookot, mely utazás közben és az ágyba is olvasásra csábít. Jelenleg a Tara Westover: A tanult lány-t olvasom rajta (kb. a harmadrészénél járok, de ezt is ajánlom olvasásra) .

Az Önharckép-ből egy másik idézettel zárom a hónapot:
"Éljetek ti is úgy, ahogy igazán szeretnétek, levetve minden elvárást, minden megfelelési kényszert! Élvezzétek az életet, mosolyogjatok, legyetek őrült felnőtt gyerekek, mert higgyétek el, ez az igazi élet!"

9 megjegyzés:

  1. Csodaszépl Le is mentettem a mintát!
    D Tóth Kriszta könyvét a nyáron olvastam.
    Köszönöm az idézeteket!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép tűtartót készítettél és jól tetted, hogy aludtál egyet a madárkákra! :)

    VálaszTörlés
  3. Mindig csodaszépek a munkáid,fotóid,gratulálok.
    Külön köszönet a könyvajánlókért,mindig inspirálódom belőle!
    Judith a Balatonról.

    VálaszTörlés
  4. A hímzésed mint mindig most is nagyon szép, ötletes a befejezés.
    D Tóth Kriszta nálam is előjegyzés alatt van, a Tanult lányt most fejeztem be, számomra nagyon megrendítő volt.

    VálaszTörlés
  5. Annyira tetszik minden alkotásod!!! ♥ A hímzéseid és a befejezések is tökéletesek!!!

    VálaszTörlés
  6. Szuper szép lett! Igazi őszi :)

    VálaszTörlés
  7. J'adore ce modèle. Bravo A bientôt Marie noëlle

    VálaszTörlés