2019-09-18

JPC 2019 nyár


Június közepén csatlakoztam ismét egy JPC titkos kihíváshoz.

Libás mintarészt kezdtem kihímezni matt xJudesign fonalakkal és 40ct-s vászon.
Nyár közepén kicsit félretettem... gondolkodtam a  befejezésen, majd kezembe akadt egy ICO-s fekete fémhálós írószertartó.

Hímeztem hozzá még egy kis kék virágot, Kis közbélés, majd hátlapot varrtam rá.

Összevarrtam és ráhúztam a hengerre.

Látogassatok el a Jura Point de Croix oldalra a mostani kihívás befejezéseihez, illetve a minták letölthetők lesznek szeptember 19-től.

8 megjegyzés:

  1. Nagyszerű mind a hímzés, mind a befejezés!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper lett!
    Már kerestelek a közzétett kész munkák között :)

    VálaszTörlés
  3. Tökéletes lett!!! Olyan finom kis apró öltésekkel hímzel, hogy mindig elcsodálkozom rajta, milyen ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  4. Milyen aranyos kis minta, nagyon tetszik és persze a befejezés is! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon helyes kis libák, jó ötlet a befejezés. Csatlakozom Timihez, szerintem is csodásak az aprócska, egyenletes kis öltéseid. ♥

    VálaszTörlés