2018-02-20

Madárcsicsergés

Tudósok szerint napi öt perc, amelyet madárcsicsergés hallgatásával töltünk, segít felvidítani a hosszú, borongós téli napokat.
Csatlakoztam a Madame Chantilly által indított kismadaras kihívást hímzőkhöz. A HOME feliratú mintára esett a választásom, és  xJudesign vászonra és fonalakkal hímeztem ki. Öltögetés közben mintha a madárdalt is hallottam volna...
Egy fehér ikeás képkeretbe került:
A tavaszi O betű madarai nagyon megtetszettek - talán a tavasz hívogatására is jó :) -  így egy kis fémdobozt is díszítettem vele.





Madárcsicsergéses szép mosolygós napokat! 

6 megjegyzés:

  1. Mind a kettő nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyosak,finomak a színei,ízléses...És ezt a kis bonbon-os dobozkát meg hol lehet beszerezni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kreatív Hobby (https://kreativhobby.hu/uzlet/kreativ-hobby-aruhaz) boltban találtam rá...

      Törlés
  3. De jó ez a madárcsicsergés!!! Rákattintottam a linkre és mintha egy erdőbe csöppentem volna! Köszi!!!
    Nagyon tetszik a kép és a kis dobozka is! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Kedves minta, szépek a munkáid, mint mindig ♥. És a madárcsicsergés... amikor meghallgattam, a cica azonnal a számítógép mellett termett, és körbejárta, hogy kiderítse, honnan jönnek ezek a hangok :)

    VálaszTörlés
  5. te quedó precioso ese bordado y muy bonito enmarcado!!!

    VálaszTörlés