2015-04-10

Kirándulás és egy kis hímzés

Majdnem 2 hete, vasárnap egy hirtelen ötlet alapján elmentünk kirándulni.
 

Túránkat Pilisborosjenő határában kezdtük és rövidesen  megérkeztünk az Egri várba.
Nem-nem repültünk el Egerbe, hanem csak a majdnem 50 éve a Egri csillagok filmforgatásához (
1968) épített vár romjához érkeztünk meg.


A nap hol kisütött, hol elbújt a felhők közé.

Népszerű kirándulóhely - sok kirándulóval találkoztunk (nem volt könnyű, de próbáltam a fotók közül olyanokat válogatni, ahol nincsenek emberek).

Kicsit távolabbról a várrom:

A fák még csak rügyeztek, de az aljnövényzet már teljes pompában várt bennünket. Ibolyák, lila és fehér odvas keltikék, fürtös gyöngyikék ...
leánykökörcsinek ...
tavaszi héricsek mellett láttunk még nünükét is :)
Elsétáltunk még egy érdekes sziklás részhez, ami egy bizonyos szögből egy egypúpú tevét formáz (Teve-szikla).

Egy kis hímzést is hoztam még :)
Ezt a vidám kakaskát kaptam Barbaral Húsvéti képeslap-"cserebere" 2015 játékában Jucus-tól. Nagyon szépen köszönöm !

Ahogy a képeket töltöttem át, akkor vettem észre, hogy ezt a kis tulipánost még nem is mutattam a blogban. Kb 1 hónapja készül ajándékkísérőnek ez a levendulával töltött párnácska.
A mintát a Threadwork Primitives blogban fedeztem fel ITT.

A kiránduláson fotózott  képpel kívánok mindenkinek nagyon szép hétvégét!

7 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos képeslapot kaptál! :o)
    A tulipános párna pedig gyönyörű lett!!!
    Neked is csodaszép hétvégét kívánok!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Szép fotók , én még nem jártam ott, csak hallottam róla . A képeslap nagyon vidám, kedves : helyes a kakaska . Nagyon tetszik a tulipános párnácska is , elmentettem a mintát, köszönöm a linket. A tulipánokban az a jó , hogy pár " x" szemmel is milyen különleges formájút lehet rajzolni. A te színösszeállításodban jobban tetszik ....

    Szép hétvégét nektek is - ma már igazi tavaszias az idő nálunk, remélem hétvégén is ilyen marad.

    VálaszTörlés
  3. gyönyörűek a fotóid, s a hímzések is nagyon helyesek! szép, napos hétvégét♥

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép vidék, csodásak a fotók. Örülök a képeslapos játék sikerének, változatos szép munkák jöttek- mentek. Az levendulás ajándékkísérő jó ötlet, hasznos apróság, nagyon szép munka. Szép hétvégét, napsütést mindenkinek.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű fotókat hoztál!
    Bájos a tulis hímzésed is, Jucus képeslapja is nagyon aranyos!
    Legyen szép hétvégétek!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép fotók! de a kakas igazán édes...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés