2015-04-02

Húsvétra várva....




Amikor megláttam Sub rosa -Eszter  Húsvétra várva mintáját - valamikor március elején - rabul ejtett az aranyos barikája.

Azonnal fonalakat válogattam és tűt ragadtam :).

Ahogy készült a csipkerész, nyíltak a virágok, formálódott a barika a természet is úgy éledt  fel a teraszunkon.

Néha-néha a nap is kisütött :)


Milyen jó is beleszagolni egy kis illatos ibolyába... (s a barka is osztja a véleményem :))
Az előző bejegyzésben már írtam, hogy vettünk fehér árvácskákat - még beültetés előtt a barika  megnézte közelebből ...
Boldog húsvéti készülődést kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a minta! Nekem is nagyon tetszik! :)
    Csodaszépen kihímezted!
    Áldott, szép Húsvétot kívánok Neked és Szeretteidnek!

    VálaszTörlés
  2. (Lehet, hogy most kétszer fog megjelenni a bejegyzésem.)
    Nagyon helyes lett a báránykád! Hangulatos az ibolyák közt! Imádom én is az ibolyát, akárcsak az árvácskát. Gyönyörű ez a fehér is! Én idén bordó apró fejűt választottam.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű fotók♥ Nagyon szép lett a hímzésed, csodásak a virágaid is. Én ibolyapárti vagyok, de az árvácska is szépséges.Biztosan csuda hangulatos lesz a teraszod, ha végre az időjárás is hagyja érvényesülni a virágaidat. Addig is Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

    VálaszTörlés
  4. Annyira szép! Szépen alakul a "kiskerted"

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, annyira tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Beautiful stitching and finishing! love Annette

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a barikád! Középen a kis favirág csodás ötlet!!! :o)
    A virágok pedig csudiszépek!!!

    VálaszTörlés
  8. Kedves minta, szép virágok között. Örülök, hogy megmutattad mert elkezdtem, hímezni:)

    VálaszTörlés
  9. Valami álomszép! Tízszer megnéztem! :))
    Boldog Húsvétot Neked! <3

    VálaszTörlés