2015-04-20

400.

Amikor a bejegyzést elkezdtem írni észrevettem, hogy ez a 400. naplóbejegyzés lesz. Gyorsan változtattam, mert arra gondoltam , hogy játszhatnánk :) ? Van kedvetek?
Tegnap délután kezdtem hímezni ezt a mintát...


Játék:
1. Tippeld meg, hogy mit kezdem el hímezni.
2. A tippedet küld el a következő címre:
3. Ezt a kis madaras zsákbamacskát lehet megnyerni ( van benne egy általam hímzett dolog is :) )
4. Május 4. tájékoztatom a nyertest. Ha több jó tipp is érkezik,akkor május 4. sorsolok :)


...A pillanat elvarázsolt.
Szívemet béke járta át.
Ott kint a végtelen, nagy tenger,
Lelkemben bent a nagyvilág.

Hogyan lehetnénk boldogabbak?
Álmodjunk együtt szebb jövőt!
Tenger nyugalma ránk ragadjon,
S hagyjuk elmenni a múlt időt!

Éljünk a mának! Ma is, és holnap.
Élvezzünk órát, s perceket!
Mosoly játsszon arcunkon mindig,
És szeressünk, hogy szeressenek!

Márai Sándor:
Mosoly játsszon az arcodon...

14 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK!!! Csak így tovább! (ill. ha lehet, gyakrabban is szívesen olvasnám insiráló bejegyzéseidet! :))
    Írtam mailt :))) - és a mosoly is megvan... :)))

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok !!!!! Mindig öröm téged meglátogatni, inspirálsz a hímzésben.
    Elküldtem a megfejtést emailben.:)

    VálaszTörlés
  3. Szeretettel gratulálok! minden bejegyzésed, amit csak olvastam és láttam, nagyon kedves!
    Szeretem a hímzéseidet! Megírtam, bár a fb oldalon láttam is, így akár ki is hagyhatsz a sorsolásból. Hadd örüljön más is! Nekem elég, ha látom, tudok benne gyönyörködni, és örülni úgy is, hogy nem az enyém! :)
    Köszönöm a szép verset!

    VálaszTörlés
  4. Játék, játék!:-)
    Elküldtem a megfejtést és örülök, hogy végre van játék, ez a kedves szokás úgy elfelejtődött...majd én is kitalálok valami jót:-)
    A vers gyönyörű, gratulálok a 400-hoz♥

    VálaszTörlés
  5. gratulálok én is♥, további sok-sok bejegyzést kívánok- magunknak, az olvasóidnak- a tőled megszokott kedves hímzésekkel , remek receptekkel és jól megválogatott idézetekkel

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, még sokszor 400 bejegyzést kívánok neked. Illetve magunknak, hogy sokáig gyönyörködhessünk az alkotásaidban. :-) Elküldtem én is a megfejtést.

    VálaszTörlés
  7. 400.!!! Gratulálok!!!!! :o)))
    Ez szép kerek szám!!!

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok, főleg a kitartásodhoz :-) a 400 nagyon szép szám. Nagyon szeretem olvasni a bejegyzéseidet, és tetszenek a hímzéseid. Büszke vagyok rá, hogy nekem is van belőle ;-)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok a 400 bejegyzéshez! :-) Nagyon szeretek nálad nézelődni. :-)
    Köszönöm a verset!
    A tippet elküldtem. :-)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok és még sokszor 400-at kívánok!
    Nem küldök mélt, mert tudom mi készül és nem akarom rontani a többiek esélyeit:))). Bár örülnék egy újabb Lekiségnek, de majd legközelebb ringbe szállok:).

    VálaszTörlés
  11. Most is nagy örömmel néztem be hozzád :) Szeretettel gratulálok a 400.-ik bejegyzéshez :)
    A megfejtést elküldtem e-mailben, hátha szerencsém lesz ;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  12. Szeretettel gratulálok a sok-sok bejegyzéshez!
    Mivel én múltkor nyertem már Nálad, adok esélyt másoknak is!
    Márait imádom!

    VálaszTörlés
  13. Sokszor 400-at kívánok még! Mindig öröm Téged olvasni, a munkáidban gyönyörködni.

    VálaszTörlés
  14. Gratulálok!
    Elképesztő szám 400 bejegyzés, szinte ugyan annyi hímzést is jelent! Nem tétlenkedtél mióta írod a blogod. Szeretek nálad nézelődni, olvasni.

    VálaszTörlés