2012-08-31

Levendula


Levendula, levendula,
fanyarédes animula,
lettél lila lángfurulya,
mert perzsel vad kánikula.
 
Kék a lába, zöld a szárnya,
a madár beh gyöngyön járja:
vele hívó szép dalára
vén szívem is lépne párba.
 
Fenn az égen sűrű csillag,
lenn fekete falu falvak:
éj ködében tarló, parlag,
jobb ki békén hazaballag.
 
Levendulaillat illan,
az a madár meg se cikkan,
de ami volt mégis itt van
híven őrzött álmaimban.
 
Talán csak egy pillantásra
megéled az éj varázsa:
virággal telik a váz, ha
szívós élet lobban lángra.
 
Villik tánca hív már útra,
s valami megárad újra:
telt szívem veled virulna
levendula, levendula. 
Keresztury Dezső: Levendula


Amint pakolásztam a kezembe akadt ez a képecske, amit még nem mutattam...Valamikor az epres házikó után elcsábultam a levendulás házra is. A mintát kiegészítettem egy évszámmal és egy fehér szívvel. (Nagyon szépen köszönöm a mintát!)
Nagyon szép mosolygós hétvégét kívánok!

10 megjegyzés:

  1. Annyira szuper lett eztel a kerettel!!!♥
    Egyszerúen tökéketes!!! :o)))

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az előttem szólóhoz - merthogy én is pont ezeket gondoltam magamban... :)
    Köszi a verset is! Legyen szép hétvégétek! :)

    VálaszTörlés
  3. aranyos minta, a keret meg egyenesen gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. De szép minta! Nagy kedvencem a levendula!
    Nagyon remekül elkészítetted! :)

    VálaszTörlés
  5. Élvezettel nézelődtem ismét nálad.

    VálaszTörlés
  6. Megint csodálatosat hímeztél és olyan szépek a képek,a vers!
    Köszönöm,hogy jártál nálam !!!♥

    VálaszTörlés
  7. Ma láttam "élőben", ha hiszitek, ha nem még ennél is gyönyörűbb, mint itt a képen! :)

    VálaszTörlés