2012-08-30

Kincses

dobozom elkészült. Az egyik barkácsáruházban megakadt a szemem egy fa dobozon (szobák kifestéséhez mentünk festékért). A kreatív hobbisban meg az ásványpaszta gyönyörű színe fogott meg. Ezek találkozásából született meg a kincsesem. Nem tudom mennyire látszik, de az ásványpaszta úgy csillog, mintha megannyi apró, fényes kis csillag lenne rajta. Kíváncsiak vagytok, hogy mit rejt?


Képzeljétek a Night is in the air SAL hímzés éppen belepasszolt. (Mindenki döntse el maga, hogy a tyúk vagy a tojás volt előbb :) )

Milyen kincsek kerültek még bele?
Kisebb ajándékok, amiket kaptam Tőletek (nagyon szépen köszönöm) vagy amiket készítettem. De, amint pakolgattam bele rájöttem, hogy nem mindent tudok ebbe beletenni. Lehet, hogy kell egy másik dobozt is készítenem, vagy.... :)

Maggi Co's Village mintával készítettem már : képeket (macskás, baglyos, abc-s és macskás baglyos ), óráttáskát ( nagyon szeretem - mintha minden reggel a tengerpartra indulnék, pedig csak dolgozni megyek :))  kulcstartót és az első tűtartós tárolómat.
Egytől-egyig mindegyiket nagyon szeretem, így a most induló Halloween SAL-ra is jelentkeztem.

Örömöm sokszorozódjék a te örömödben.
Hiányosságom váljék jósággá benned.
Egyetlen parancs van, a többi csak tanács:
igyekezz úgy érezni, gondolkozni, cselekedni, hogy mindennek javára legyél.
Egyetlen ismeret van, a többi csak toldás:
Alattad a föld, fölötted az ég, benned a létra.
Az igazság nem mondatokban rejlik, hanem a torzítatlan létezésben.
Az öröklét nem az időben rejlik, hanem az összhang állapotában.
Weöres Sándor: Szembe-fordított tükrök

13 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett! Mindig lenyűgöz az a nyugalmas összhang, ami árad a munkáidból!
    SZÉP NAPOT! :)

    VálaszTörlés
  2. Milyen gyönyörűség!!!!!!olyan szép ötlet,hogy belül van a hímzés!

    VálaszTörlés
  3. Igazi kincsesláda lett belőle! Gyönyörű!

    VálaszTörlés
  4. C'est splendide!
    J'ai hâte de commencer le SAL Halloween

    VálaszTörlés
  5. "Nyugalmas összhang..." Szera nagyon találóan fogalmazott!!!
    Gyönyörű lett a hímzés is, a doboz is! Igazi kincses láda :o)))!

    VálaszTörlés
  6. Nem tudom, melyik tetszik jobban, remekül összeillenek! És látom, te sem szűkölködsz apróságokban...

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű csendélet! Az orchideád is szépséges:).

    VálaszTörlés
  8. Jó volt benézni hozzád!
    A dobozod szinte énekel örömében:) szépséges!:)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a verset♥ Szívhezszóló.
    Oly csodás a dobozod, kívül-belül egyaránt.

    VálaszTörlés
  10. Telitalálat ez a doboz!
    Csodaszép!

    VálaszTörlés
  11. Meseszép ez a doboz, és milyen gyonyoruen passzol bele ez a szep himzes! Nagyon tetszik az otlet! :) En csak olyan dobozt keszitettem eddig, amin kivulrol latszodott a himzes, de egyszer ezt a verziot is ki kell probalnom :)

    Es hogy mennyi kincs lapul ebben a dobozban! :)

    VálaszTörlés