2012-08-01

Szeretettel

Cser Gábor: Mit adhatok?
Anyukámat meglepem!
De kicsi a tenyerem,
Nem fér bele annyi virág,
Amennyire szeretem...


Lee Albrecht blogjából a Rózsás szíves mintát készre varrtam, és hétvégén anyukámnak adtam (születésnapjára).

Amilyen változatos és szeszélyes az időjárás kedvem kerekedett a  Lee Albrecht 4 évszak biscornujához is. Nagyon tetszett a színátmenetes és a sima DMC kombinálása. Sokáig gondolkoztam, hogy milyen legyen a befejezés, de maradtam a biscornu formánál. Lehet, hogy a "Primavera na Letônia" (rózsaszín) mintát doboztetőre is elkészítem.
Nagyon szépen köszönöm a mintákat!

A Tavasz még kacagva, vidáman jő,
fürge lábán táncolva bár, de elfut az idő.
A Nyár is kacéran forrón rád nevet,
s kaméleonként váltogatva színét,
ígéretéből mindent elfeled.
Majd kóbor útján fázósan elindul az Ősz,
s hozza már, hozza
fehér vászonba fogva, a Télidőt. 
Juhász Magda -Évszakok

JÁTÉK !!!

Egy karácsonyi képeslapért cserébe ennek az adventi naptárnak a mintáját küldi el Lee.
Részletek ITT.  
További csodás nyári napokat kívánok!

21 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a szíved, benne van a szíved, látszik! :)
    A biscuk is nagyon szépek!

    VálaszTörlés
  2. Beautiful!!!!! ;-)

    I like pictures and little roses on the heart!

    hugs

    R.

    VálaszTörlés
  3. Очень красивое сердце!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű ajándékot készítettél anyukádnak!!!
    A képek pedig csodásak! Nektek is nagyon szép nyarat kívánok! :o)

    VálaszTörlés
  5. Csodas itt nalad minden!:)
    jottem tobbszor es szo nelkul el is mentem...Es most Anyi szavaival elve juszt is hozzaszolok.:)

    Minden jot Rita.:)
    Bernadett

    VálaszTörlés
  6. Hát, mit is mondhatnék? Gyönyörű a szív, a biscornuk pedig...egyik szebb, mint a másik! A fotók úgyszintén. A Kis-Balatonnál jártatok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Balatonnál és a a Tisza-tavi Ökocentrumban, Poroszlón.

      Törlés
  7. A szív is csodás, de a biscornu sorozat valami elképesztően szép lett! Anyukádnak sok-sok boldogságot :-)!

    VálaszTörlés
  8. Annyira szép lett a szívecskéd!

    VálaszTörlés
  9. Szép bejegyzés, úgy, ahogy van...

    VálaszTörlés
  10. Obrigado por bordar meus desnehos. obrigado por tão lindas fotos! Tudo feito com amor e carinho!

    VálaszTörlés
  11. Que bonitos trabajos, son preciosos. Las fotos impresionantes.
    Besos.

    VálaszTörlés
  12. A szivecske csodás,belehímezted minden érzésed,a biscornuk meg ötletesek,minden évszakra 1-1,megint szépeket alkottál,Rita!

    VálaszTörlés
  13. Nagyon nagy gondban vagyok drága Leki! Olyan fantasztikus szépségeket alkotsz, hogy már vagy tíz ötletet elvetettem, hogy mit is készítsek Neked PIF ajándékként. Teljesen meg vagyok lőve! :) Már régen nem tudtam olvasgatni kedvenc blogjaim és ma megint annyi szépséget találtam Nálad, hogy teljesen le vagyok nyűgözve!
    Nagyon szép napot!!!

    VálaszTörlés
  14. Lindos bordados com desenhos maravilhosos de Lee Albrecht...lindas fotos, muito obrigada por compartilhar.... abraços de Maria Filomena

    VálaszTörlés