2012-06-27

Boldogság


Latinka nyári ajándékláncának keretében  Kismaccstól kaptam ezeket a gyönyörű szappanokat, finom levendulával együtt.

Citromos, natúr és lila virág... diszkrét, kellemes illatúak és a tapintásuk...kb. olyan lehetett az arcom, mikor kibontottam, mint a kis szobrocskámnak. Ohhhhh...

Még nem próbáltam, de rövidesen :)

Nagyon szépen köszönöm!

Hétfőn - lehet, hogy a szappanok hatására - egy kis romantikus hímzésre vágytam... eszembe jutott Lee Albrecht  blogjában látott Rózsás szíves minta.
Tűt ragadtam és 2 este alatt kihímeztem.  A mintában szereplő rózsák helyére kis papírrózsákat szúrtam. Valószínű lesz még egy pasztellesebb és egy a Mánya blogjában látott rózsás  verzió is.

Nagyon szépen köszönöm a mintát!


A boldogság oly egyszerű dolog.
Csak balga lelkek
Szövik száz szálból, furcsa mesterséggel.
A boldogság oly egyszerű dolog, 
S a boldogsághoz oly nagyon kevés kell.
Nyílt az út mentén, nyíl ma is virág,
Feljönnek ma is méltóságosan
S titokkal terhesen a csillagok.
Egy kézszorítás, jó szó jut ma is,
Ma is nekem.
A boldogság oly egyszerű dolog.
Ma még. Csak ne nézném a holnapot
Reményik Sándor :A boldogság

13 megjegyzés:

  1. Sajnálnám elhasználni ezeket a gyönyörű szappanokat!

    Annyira tetszik a szív,nagyon eredeti az ötlet!

    VálaszTörlés
  2. КАкая красота! Я сейчас тоже вышиваю это сердце, спасибо за фото :)

    VálaszTörlés
  3. Rita, mistery!!! As always!!!!! Small hardanger)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és precíz munka, de látszik rajta, hogy szívvel-lélekkel készült alkotás.

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű lett ez a szív! Ilyen szappanokat pedig én is szíves-örömest kipróbálnék - a látványuk is mesés.

    VálaszTörlés
  6. Fantasztikusak az ajándékok!
    A hímzésed gyönyörű, ismét valami meséset és újat alkottál!

    VálaszTörlés
  7. Én köszönöm Ritának, hogy türelmesen kivárta az ajándékom és, hogy ennyire örült neki.

    A többieknek üzenem, lehet nálam szappanért jelentkezni! ;))

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépet alkottál,mint mindig:))
    Ilyen ajándéknak meg csak örülni lehet!
    Hamarosan jön az új kör,lehet készülni!

    VálaszTörlés
  9. Milyen csodás szappanok!!! :o)
    A szív pedig gyönyörű!!! Főleg ezekkel a kis rózsákkal!

    VálaszTörlés
  10. Alkotsz ezerrel.:)Nagyon jo volt nalad jarni.:)

    VálaszTörlés
  11. Está lindo o bordado, as fotos... o carinho...
    um carinhoso abraço

    VálaszTörlés
  12. Gyonyoruek ezek a szappanok! Biztosan finom az illatuk is. A himzes pedig alomszep, a rozsak is olyan szepek rajta!

    VálaszTörlés