2012. június 7.

Érik

a ropogós cseresznye és az eper :)
A cseresznyével nem sok feladat adódott - elfagyott a virágja - így egy kis hímzésre is jutott idő.

Epres mintát keresve találtam rá a  Le Chalet des Perelles  blogra.
Kicsit elidőztem a blogján... nagyon szépséges ♥!

A cseresznyés mintát két méretben is elkészítettem. A 2x2-esből kis párnácska, az 1x1-esből gumis könyvjelző készült. Mindkettő hátoldala ez a fehér pöttyös anyag.

A  csodaszép epres házikós mintáját kezdtem el tegnap este :).

Nagyon szépen köszönöm a mintákat!

Szép mosolygós estét, pénteki napot és hétvégét ☺!

14 megjegyzés:

  1. Olyan szépek lettek!!! Milyen bordó a cseresznyéd! Nem is láttam még ilyet...itt nálunk épp csak most érik...:o)
    Az epres házikó pedig fantasztikus lesz, tudom előre :o)!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek! Azok a fekete cserik pedig - nyammmm:).
    Mi most szüreteltünk kőkemény 3 szemet a fácskánkról, ez volt az első termése:).

    VálaszTörlés
  3. Nálam is ott lapul mindkét minta a "fiókban", hímzésre várva.
    Nagyon tetszik a gumis könyvjelző ötlete, a bodobácsos is és ez a mostani is olyan klassz lett!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépeket készítettél!
    A linket köszönöm, tényleg szépséges blog.

    VálaszTörlés
  5. Cherries are one of my favorite fruits!!!!

    Kisses and happy week end?

    VálaszTörlés
  6. Ez az epres házikó csodaszép!!!!
    Nektek is szép hétvégét!!! :):):)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek a munkáid - máskor is, most is! Nálam is megvan ez a szép kis minta, idén nem biztos, hogy belefér az időmbe. A házikós hímzés is csuda helyes!Mire hímeztél?

    VálaszTörlés
  8. Cseresznye, eper, hmmm :) nagyon szeretem mindkettot. Es ezek a hintak gyonyoruek! Nagyon tetszik a cseresznyes, ahogy befejezted, es kivancsian varom az epres hazikot :)

    VálaszTörlés
  9. ohh...you blog is so beautiful !!!
    ciao Pat

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű munkákat, inspiráló ötleteket találtam ismét Nálad! Köszönöm!

    VálaszTörlés