2012-07-03

Hűsítő kék

Ebben a nagy melegben valami kis hűsítőre vágytam és ez a nyaklánc lett a végeredmény :).
Kezdem az elejéről... a múlt hétvégén lapozgattam a Magyar Uriasszonyok Lapja 1937-es számait. Nézegettem a képeket, olvasgattam az írásokat...

Az egyik minta nagyon megtetszett, lefotóztam  majd átrajzoltam, hogy jobban lássam. 

Kerestem hozzá fonalakat (DMC 930 és 932) de a nagy melegben a hímzésig már nem jutottam el.

Másnap reggel valahogy már csak egy kis részlete tetszett... elkezdtem játszani vele...
Kiegészítettem egy kis mintácskával, rombusz alakúra alakítgattam. Kinyomtattam, kihímeztem és nyakláncnak elkészítettem.

Nyaklánc mellé jó lenne egy karkötő is... jött a gondolat, majd a gépben elkészült a karkötőnek a mintája is. 

Farmer mellé szerintetek jó lesz?
Gyöngyszövéssel is el tudnám képzelni...
 De jó lenne most egy nagy pohárnyi hűsítő limonádé...

23 megjegyzés:

  1. Farmerhoz és máshoz is tökéletes:)) Nagyon szép!
    Köszi,hogy megosztottad a mintát,mentettem is:))
    Karkötőt még nem csináltam...

    VálaszTörlés
  2. Отличное украшение! И фото нравятся очень! :)

    VálaszTörlés
  3. De helyes szépségek!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. A minta,a hímzés-szuper!Az újságodért meg nagyon-nagyon irígykedem:-)

    VálaszTörlés
  5. Persze,hogy jó farmerhez! Kíváncsi leszek a karkötőre is.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lesz farmerhoz, meg máshoz is! :)
    Csodaszép!!!! Limonádés, szép délutánt! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett, nekem tetszik! Egyet értek a többiekkel, farmerhez is tökéletes!
    A mintát is köszönöm! Nagyon szép, majd egyszer biztosan kivarrom! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép, pont passzol a farmerhez! Köszönjük, Uriasszony! :o)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon ötletes ez a hímzett medál! Tökéletes viselet a farmerhez. Mindig eredeti ötletekkel állsz elő. :)
    Valamikor én is hímeztem plasztikra két karkötőt, gyöngyöt is használtam hozzá. Igaz, azóta sem hordta a lányom, a másikról pedig nem tudom, hogy viseli-e, aki kapta.

    VálaszTörlés
  10. Ez naggyon jó! És a gyöngyszövéssel beletetted a bogarat a fülembe. Ha kész leszek nővérem karkötőjével, akkor ez következik. Köszi! :))

    VálaszTörlés
  11. Szép mintákat készítettél. Farmerhez tökéletes választás.
    Én is szeretem a régi kézimunkás újságokat, rengeteg kincs lapul bennük!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép lett , köszi a mintát.

    VálaszTörlés
  13. Szépen elkészítetted, mint nyaklánc ötletes:) minta nagyon jó, köszönöm!
    A lapból nekem is van egypár melléklet.....féltve őrzöm, talán most újra átlapozom.

    VálaszTörlés
  14. Leki! Te fantasztikus vagy!!!!!!!!Meseszép!!!!Hogy csinálod?: munka-háztartás- hímzés....

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szépet alkottál ismét!
    És csatlakoznék Mammkához:hogy csinálod??!
    (én épp,hogy alapjáraton eldöcögök ebben a hőségben...)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szépek lettek!!!♥♥♥ Farmerhez pedig egyenesen szuper!!!

    VálaszTörlés
  17. Már az előttem írók mindent elmondtak, amit gondolok! Szép alkotós napokat!
    És ne felejts el inni egy nagy pohár limonádét!:)
    A mintát köszönöm én is!:)

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szeretek nálad nézelődni, éppen ezért egy díjjal szeretnék neked kedveskedni, nézz be hozzám:
    http://vaniliamamor.blogspot.ro/2012/07/libster-award.html

    VálaszTörlés
  19. Bonjour

    J'ai voulu enregistrer ce petit free mas impossible.
    Serait il possible de le recevoir
    Merci beaucoup

    VálaszTörlés