2011-03-22

Versek...

...Valami úgy ragad magával!
Futok, és nem bírok vele;
S a lég, a láthatár, az erdő
Mind boldogsággal van tele.

És dalom egyre hangosabb lesz
Szívem csordultig telve van...
Elrejtem arcomat a fűbe
S zokogni kezdek hangosan.
Reviczky Gyula: A réteken járok dalolva

...nézd a rétet, a
nagy fényt, a Feltámadást!… Tavasza
jött újra a földednek: nézd, a nép
dolgozik, szépül város és vidék:
nem árt, hogy eltűnt sok gőg, régi copf,
s jobb lesz a jó, ha te is akarod,
ha igazán:… másét és magadét,
úgy gyógyítod ama ezer sebét,
ha az csordítja megnyugvó szíved,
ami sosem elég, a Szeretet!

Szabó Lőrinc: Biztató a tavaszban

13 megjegyzés:

  1. Milyen szép verseket találsz mindig...:o)!

    VálaszTörlés
  2. Leki!Nagyon köszönöm!Olyan lélekig érő verseket tettél fel most is.

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a két elöttem szóló kedves hölgyhöz! :)

    VálaszTörlés
  4. Mennyi kincs!! A kedves ajándékok, s ezek a gyönyörű versek! :-))

    VálaszTörlés
  5. Küldök neked egy szeretet-pontot Eszter játékán belül,mert nagyon szeretem a blogodat!
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  6. Mammka megelőzött...:o)))
    Én is jöttem pontot adni..:o)
    Nagyon szeretem a blogodat!!! És persze Téged is :o)))!

    VálaszTörlés
  7. Mammka köszönöm ♥
    Timi ♥♥♥ kár hogy nincs blogod...

    VálaszTörlés
  8. Mindig jó érzéssel tölt el,ha szépséges munkáidat csodálhatom. Külön köszönet a versekért:))
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  9. Én is csatlakozom egy nagy öleléssel: eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  10. Tőlem is kapsz egy pontot és köszönöm a szépséges verseket és alkotásokat, amiket nálad láthatok! http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  11. Kedves Leki!

    Jó ide bekukkantani, küldök Neked egy jó szót :)
    http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem a munkáidat nézni, a verseket olvasni, úgyhogy hoztam én is a pontocskát Eszter "Egy jó szó" játékára :-)
    Fogadd szeretettel!

    VálaszTörlés