2011-03-21

Ajándékokat kaptam :)

A múlt héten gyönyörű ajándékokat kaptam, időben visszafelé mutatom őket:
Régi magyar minták nézegetése, keresése közben találtam rá erre a blogra, és egy gyönyörűséges hajócsipke könyvjelzőt nyertem az első megjegyzés írójaként. Mindig csodálattal nézegettem a hajócsipkés alkotásokat. Pénteken érkezett meg hozzám ez a csodálatos könyvjelző, amikor kibontottam a borítékot, lenyűgöző szépséget láttam:

Érzem, hogy egyszer nekem is ki kell próbálnom ezt a technikát... ajánlom Anton hajócsipkés tanfolyamát.
 Nagyon-nagyon szépen köszönöm Anton!
 
A hosszú hétvége hétfői napjára egyik blogbarátnőmmel, Timivel sikerült találkozót megszervezni. A hétfő délután nagyon jó hangulatban és gyorsan elrepült, nagyon jól éreztük magunkat és a gyerkőceink is. 
Ezeket a gyönyörű zsákokat kaptuk és a zsákokban incsi-fincsi csokikat - a Mikulás sem hozott ennyi finomságot:)
 Nagyon-nagyon szépen köszönöm Timi!

Vasárnap Szera és H.N. voltak a vendégeink... ezt a szépséges szívecskét Szerától, H.N.-től ezt a gyönyörűséges által tervezett xszemes mintát kaptam.

 Nagyon-nagyon szépen köszönöm Nektek!

Ha van kedvetek játszani... Szera játékot hirdetett ITT!

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a hajócsipke , és a többi ajándékod is :)

    VálaszTörlés
  2. Még sose láttam hajócsipkét...nem is tudtam, hogy létezik ilyesmi :o)!
    Valóban gyönyörű!!!
    De a virágjaid is azok!!! Na és a szívek Szerától és Nórától!!! Micsoda kedves ajándékok :o)!
    Látod, ezek mind azt bizonyítják, hogy nagyon szeretünk téged :o)!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon szívesen!♥
    Nagyon szépeket kaptál!
    Raktározd el Timi utolsó mondatát és vedd elő a nehezebb napokon... :)

    VálaszTörlés
  4. Itt kullogok a végén:)
    MIcsoda értékeket kaptál, mind kézzel, mind szívvel-foghatóakat!!!
    Szera és Nóra tehetségét már ismerem (nnna, ez nem igaz, csak útban vagyok afelé), de nem tudtam h Timi is ilyen ügyeskezű! És jószívű:)
    Tudjátok,mennyire irigyellek benneteket??
    A könyvjelződ is csodás, remekmű!
    Most aztán gazdagabb lettél, Leki:) Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Csodás ajándékok, csodás barátságok!
    A hajócsipke nagyon szép, azt hiszem most sokunknak kedvet csináltál a tanuláshoz. Gratulálok a kicsi kincseidhez.

    VálaszTörlés