2011-03-29

Játékon kívül...

kaptam :) ezeket a szépségeket Szerától. A ceruzatartó az újrahasznosítás jegyében készült.
Nagyon tetszenek,szerintem élőben még szebbek mint ezen a képen! 
KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!! 
Ha szeretnél ilyen madaras képet, akkor április 3-ig jelentkezhettek ITT!

Nóra mosolygós Marylin-je pedig annyira aranyos és bájos - mint minden rajza -  biztosan jó kedvre deríti az emberlányát.
















Hétvégén befejeztem a Cousi-Cousette SAL-t. A hímzés része már régen készen volt, de valahogy nem találtam a befejezésre... ilyen lett:
A kis szív részlet nagyon tetszett már akkor, mikor hímeztem a SAL-t.
Tegnap este elkészítettem kis levendulapárnának:
Ezt a verset ma olvastam a buszmegállóban lévő táblán...

A legtöbb próbát itt most még nem értjük,
csak kábultan a porba roskadunk.
De tart egy Kéz, szelíden talpra állít,
s megújulva továbbindulhatunk.

S attól kezdve tisztábban látunk mindent:
magunkat és az Ő szeretetét.
Ez a mi utunk, így vezet halálig,
ha nem vetjük meg formáló kezét!
Hanvayné T. Mária:Ez a mi utunk

7 megjegyzés:

  1. Ilyen buszmegállóban én is szívesen várnék .... köszönöm a verset, megérintett...

    Nagyon szépek az ajándékok és a hímzések.
    Az a levendulás szivecske....

    VálaszTörlés
  2. Kellemes lehetett várni a buszra, köszönöm.
    A hímzések nagyon szépek, a párnácska egy újab remeked.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a vers, akárcsak a hímzésed!!!
    Nóra rajzai pedig csodásak...:o)
    Látom, neked már van madaras képed...:o))
    Gratulálok a kid dobozodhoz! Olyan jó színei vannak! Vidám :o)!

    VálaszTörlés
  4. Óh ezek a szívecskék! egyszerűen gyönyörűek :O)

    VálaszTörlés
  5. Beautiful beautiful beauuuuuuuuuuuuuuuuuutiful!!!! The bird is loveli. I like it a lot!!

    kisses and hugs

    VálaszTörlés
  6. Nagy örömmel! A munkáid ... :)
    A vers... :)
    Szép napot! :)

    VálaszTörlés
  7. Megint mennyi érték várt nálad! A gyönyörű munkáid, (mostanában nagyon szeretem a bordót..)s hozzá a versek. Köszönöm, hogy osztottad.:-)

    VálaszTörlés