2020-12-15

Sorsoltam, és újabb nagy csábítás ...

Köszönöm, hogy velem játszottatok. Minta szerint 35467 x-et hímeztem, amit néha többnek, néha kevesebbnek éreztem.

A szerencse a Facebookon velem jatszó Grenács Melindának kedvezett. A MFESAL2018 Winter felirata alatt található kis mintarészletet himeztem ki (annak egy részét, amit tükröztem, így egy kis hópihét kaptam ...)  

Nagyon jó kikapcsolódás volt - egy fárasztóbb nap után főleg - a MATT színátmenetes fonallal hímezni és közben a fülemben zene szólt ( Filharmónia Magyarország koncertje vagy a Virtuózok 2020)  vagy WMN Podcast.

Mivel feltöltött, kikapcsolt a nagy minta hímzése, így megint nagy fába (is) vágtam a fejszémet, illetve a tűmet...

Nagyon megtetszett The Zimmerman Coverlet – A Canadian Heirloom minta, és elcsábultam rá.  
A november havi  Judesign FOTM 40-es primes vászont és a matt Dachshund Brown fonalat vásztottam hozzá. Ki kellett próbálni az összeállítást :) egy este alatt ennyire jutottam...de most kicsit letettem,de rövidesen folytatom majd.
 
Kicsit közelebbről ilyen:

Nagyon csábító még a 2021-es SAL is, 2 kék színnel hímezve... de azt majd meglátom... még gondolkodom rajta...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése