2020-11-25

Elkészült ♥ JÁTÉK !!!

 az MFESAL 2018 himzése, Nem bírtam ki és lámpafénynél le kellett fotózni.... :)

 Valamikor 2018 januárjában kezdtem el hímezni a tél első részletét. 

Tegnap este fejeztem be szintén a tél utolsó öltéseivel.

Valamikor 2018 nyarán kicsit letettem (a tavasz elkészült, és talán a nyarat is el kezdtem hímezni). 

Most tavasszal került megint a kezembe és nagyon nyugtató volt hímezni...  

Az alsó keretcsík is nagyon gyorsan elkészült. Már csak kereteztetni kell...

Van kedvetek JÁTSZANI? Arra gondoltam, hogy az egyik mintarészletet kihímzem ajándékba:


 Szürkés vásznat nem találtam csak ilyen kékeset... és tegnap este el is kezdtem hímezni valamit :).

Ha játszani szeretnél a meglepetésért, ami a fenti kis hímzésből fog születni majd, nincs más dolgod, mint megtippelni, hogy a MFESAL 2018 hímzése mennyi x-et tartalmaz ?

Kis segítségnek a minta mérete 382 x 251.

Tippelési határidő: 2020. dec. 5. este. 

Sorsolás: dec. 6-án

 Ha tippelsz, akkor 1-szer, ha el is találod, akkor 2-szer kerülsz a kalapba :)

Játszhatsz az FB, instán is velem :)

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett, nagyon tetszenek a színei! ❤️ És látom, abba sem tudod hagyni, pedig nem volt kicsike, nagyon nem!!! ;) Tipp: 75000 xszem

    VálaszTörlés
  2. Én is 75000-re tippeltem már a Facebook oldaladon is. 😊

    VálaszTörlés