2020-12-17

Sütőtökös

Még szeptemberbe megakadt a szemem a Notforgotten Farm blogban a Mary & Jack boszis mintán.

 Gyorsan válogattam hozzá fonalakat és kihímeztem. 

Aznap még egy pitét is sütöttem, amiben a sütőtök és a mák remek párost alkotott.

Lori karkötő befejezése is nagyon tetszett, de én könyvjelzőt készítettem belőle.


 

A könyvjelzőről jut eszembe, hogy a papír alapú könyvállományunk bővült a következőkkel:

Limpár Imre: A siker tervezhető könyve után kíváncsi lettem a következő könyvére is 100 mondat, amely megváltoztatta az életemet. 

Viktor E. Frankl: …mégis mondj igent az életre! könyve után Az élet értelméről.

Tavasszal beharangozták  és előjegyezhető is lett Edith Eva Eger új könyve Az ajándék - 12 életmentő lecke, aminovemberben meg is jelent.

Még nem olvastam, de rövidesen sorra kerülnek :) 


Ebookban pedig a következőket olvastam:

Deborah Feldman: Unortodo - "Ha olvashatok, mérhetetlen boldogságot érzek, és szabadnak érzem magam. Ha mindig lehetne nálam könyv, egészen elviselhető lenne az élet."

Elena Ferrante: A felnőttek hazug élete - "Ne görcsölj annyit! Így nem lehet élni."

Jelenleg J. L. Perry: Tizenkilenc levél-ét olvasom (ha egy kis tündérmesére, romatikára vágysz): 

"Megtanultam megbecsülni minden pillanatot, mert sosem lehet tudni, mikor veszik el tőled. Jó vagy rossz, akkor is egy fejezet az életedben, tehát van jelentősége."

Lekvár receptjét ITT találtam.

2 megjegyzés:

  1. Köszi a könyv ajánlót!!!
    A pite nagyon finom lehet, akárcsak a lekvár! Elmentettem :O)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a sok szépséget, és a könyvajánlót. Ferrantét nagyon szeretem, de ezt még nem olvastam.

    VálaszTörlés