2020-05-03

Ó, ha cinke volnék,

útra kelnék...

Ezt a gyöngyvirágos mintát Danybrod-nál láttam meg... Judesign  selyemfonalakkal gyorsan kihímeztem.

Aranytartalékaim között találtam egy hungarocell szívet, aminek a mérete pont jó volt.

Egy szív alakú kis kagyló gombot varrtam még rá.


Anyukámtól tanultam ezt a fincsi öntött almás sütit (kicsit kevesebb fahéj volt itthon, de így is fincsi lett )

Hozzávalók:
40 dkg reszelt alma,
30 dkg cukor,
1 vaníliás cukor,
1 kanál rum,
20 dkg zsír,
3 nagy tojás,
40 dkg liszt,
1 sütőpor,
2 kávéskanál fahéj.

Összekeverem, tepsibe öntöm, tetejére durvára vágott diót szórok.
180 fokos sütőben kb 25 perc alatt sül meg.




Hogyha virág lennék,
ölelnélek jó illattal;
Hogyha madár lennék,
dicsérnélek zengő dallal;
hogyha mennybolt lennék,
aranynappal, ezüstholddal,
beragyognám életedet csillagokkal.

Pákolitz István: Anyámnak 


Boldog Anyák napját minden Édesanyának!

2 megjegyzés: