2020-05-20

3 virág :)



Ha valaki szeret egy virágot, amely csak egyetlen példányban létezik a csillagmilliókon: ez épp elég neki, hogy boldog legyen, ha a csillagokra pillant.
Antoine de Saint-Exupéry



Valamikor decemberben láttam meg egy free mintát a Threadwork Primitives - Nan Lewis, Designer Facebook oldalon. Kinyomtattam, de kihímezni nem maradt időm.

A napokban kezembe akadt és gyorsan válogattam hozzá vásznat és xJudesign prémium selyem fonalaiból.

Az első verzió az eredeti mintához hasonló színű fonalakkal készült.

 Annyira megtetszett, hogy kerestem kék fonalakat is hozzá, hogy azzal is megnézzem hogyan mutat.


Kék után egy rózsaszínes verziót is összeválogattam. A hímzés után kerestem a befejezéshez hozzájuk anyagot. Gondolkodtam a mintához mutatott befejezésen is, amikor a Gribouille à Petits Points oldalon megláttam a hatszöges párnát. Valamikor egy pillangós mintát már befejeztem így (2014-ben :) ), és most is kedvet kaptam hozzá.

Varrás közben félúton így nézett ki... és egy kicsit közelebbről:


Anno is virágoztak az ibolyáim és most is van pár :) a párnákat azzal fotóztam le.
Ez a rózsaszín ibolya pár éve már megvan, gyakran virágzik:
 A kék ibolya azóta még több virágot nyitott.

A fehér most nem virágzik, így ezzel a lilással készült a fotó.

Együtt a három párna:

Ibolyákkal együtt meg ilyen :)

Minden talajban megterem valamiféle virág. Minden napnak van valamilyen öröme. Neveld rá a szemedet, hogy meglássa azt.
Wass Albert

9 megjegyzés:

  1. Nádherné výšivky, nádherné vankúše, wau.
    Pozdravujem,
    A.

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikusan szépek lettek!!! Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  3. Végleges forma, csodás. Gratulálok!

    VálaszTörlés
  4. Akkor is azt írtam, hogy igazi Ritás megoldás. Egyik szebb, mint a másik. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Csodásak! Ilyenkor nagyon hiányzik a hímzés. Lassan talán visszatérhet az életembe.:)

    VálaszTörlés