2018-03-21

Télűző

Arra gondoltam hogy nem jól vártam a tavaszt, és a tél azért is visszatért (az ajtónkon még a téli kopogtató volt :) ).
Gyorsan leszedtem és a koszorú alapra egy kis virágot, zöld csipkét tettem, de valami még hiányzott róla. Megláttam az FB-n a Ricamiamo con Martine Aufildemartine?  csoportba egy cuki kis csibét...
Plasztik kanavára hímeztem ki és a lába szalagból készült kis hímzéssel kiegészítve.
Örömmel repült fel a koszorúra tegnap reggel...


Kikelet, kikelet,
kergesd el már a telet!
Verd meg déli szelekkel,
mielőbb elszeleljen.

Napparázson sütögesd,
dérrel, hóval süvegest!
Sugár-seprűvel nyomát,
söpörd el a tél havát!

Döngő méhet szemébe,
darazsat szórj elébe!
Rügyes ággal bokáját,
csapkodd meg az irháját!

Madárhangon kiálts rá!
Attól szalad világgá!

Gazdag Erzsi: Télűző


Elkészült a Brodeuse Bressane:  Mini Mandala Month SAL márciusa. A 3 hónap együtt: 
Most csak 1 verziót hímeztem, de befejezésre most is született  ötletem - próbaként elkészítettem. Egy hungarocell tojásra rátűztem gombostűvel, tettem rá egy kis kék csipkét... egy fotóig a húsvéti kis kosárkába landolt.
Szervusz, Tavasz, tűnj el, Tél!
Nem kell már a sok fehér!
Zöldelljen az erdő, rét,
nyitogasd a pipitért!
Gyermekláncfű, gólyahír
napfényért most néked ír.
Csald elő a meleget,
hadd űzze el a telet!
Szervusz, Tavasz, tűnj el, Tél!
Hóval, faggyal megszűnjél!

Galambos Bernadett:
Szervusz, Tavasz!

6 megjegyzés:

  1. Versek remélem meg hozzák a várt tavaszt, természetesen kopogtató is meg teszi a hatását, klassz! Szép tavaszi napokat!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos lett a tavaszi koszorúd! Valóban jó lenne már egy kis napsütés :o)

    VálaszTörlés
  3. Szép kis tavasz csalogatót készítettél :)
    A "tojás" próba is jól sikerült

    VálaszTörlés
  4. Érdekes ez a műanyag alap a hímzéshez, sosem próbáltam. Cukik a tavaszi díszeid!

    VálaszTörlés
  5. Kedves lett a kopogtatód, szépek lettek a tojáskáid!

    VálaszTörlés