2017-10-27

Lizzie Stitching Wallet SAL

Júliusban  készült el az első lépés és megpróbáltam minden lépést megmutatni itt a blogban is. (egy kissé sok kép sikerült a mostani bejegyzéshez, de remélem nektek is tetszik majd :) )
A SAL utolsó lépése az összeállítás volt. Először a kis ollóőr-biscornu készült el.

A 4. résznél egy szív gombot találtam, de most lecseréltem egy kisebb gombra.

A biscornu másik oldalát is megmutatom:
Kíváncsiak vagytok a belső részre?
Akkor kinyitom, íme:
Szalag helyett viaszolt szálat használtam az ollóőrön és az olló rögzítésére is.
Egy kis flitterrel rögzítettem a megkötőt. A zsebecske pedig egy fonal tárolására is pont megfelelő.

A SAL minden egyes lépését élveztem ♥♥♥.

Faby Reilly Designs oldalon rövidesen megjelenik majd a minta (nagyon jól olvasható és a leírás is szuper).


A Tutorial oldala is sok  leírást rejt!
 Faby, nagyon szépen köszönöm ezt a csodás SAL-t!

10 megjegyzés: