2016-03-16

Hosszú hétvégén...

egy kis hímzésre is jutott idő :)

Elkészült  Palkó WORDS 2016 SAL-janak a 3. lépése.

Esztertől kapott Easter Sampler & Happy Easter Pinkeep  mintából 2 kis hímzés is készült.

A képkereteket csak gyorsan feltettem a fotózásig, más befejezést szánok nekik, csak most nem lettem vele készen. Talán a jövő héten már azt is tudom mutatni...
Tegnap egy kis (tojás nélküli) citromos görhét is sütöttem.  Egyszerű elkészíteni, így gyorsan megosztom veletek.

Hozzávalók: 50 dkg kukorica liszt, 25 dkg kukorica dara, 20 dkg cukor, 1 dkg só, kicsi szódabikarbóna, 4 dl olaj, 2 dl tej. Eredetileg citromlé nem volt benne, én 1 citromot belecsavartam :) (citrom reszelt héja is belekerülhet-nekem nem volt már olyan szép így kihagytam).
Összedolgoztam és kis gombócokat készítettem belőle.
Forró sütőben (190 fok légkeveréssel) 10-12 perc alatt sültek meg. A tetejére porcukrot szórtam :)

8 megjegyzés:

  1. Finom lehet ez a kukoricás süti! A hímzéseid nagyon édesek, várom a befejezésre vonatkozó ötleted. Nekem a képkereted is rettentően tetszik, a színe, kopottassága tökéletes.

    VálaszTörlés
  2. Szépek a munkáid. Mókás dolog lett azzal a képkerettel.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a hímzéseid! Örülök, hogy akadt egy kis időd erre is! :)
    Köszi a receptet, gluténmentes, úgyhogy használni fogom :)
    További szép napokat!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik az összes hímzés és az a képkeret! Főleg így elforgatva! ♥♥♥

    VálaszTörlés
  5. Igazán jó színeket választottál a Palkó SAL-jához. Ezster mintái a Te kivitelezésedben pedig mindig tökéletesek. CSatlakozom az előttem szólóhoz, jó a keret elfordítva, de azért várom az ötletes befejezésedet.

    VálaszTörlés
  6. Szépek a hímzések. A képkeret nekem is nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  7. Nem is tudom melyikkel kezdjem, Egyszóval minden tetszik így ahogy van. Words színei elegánsak, nekem a képeslap a kedvencem, de a tovább hímzett változat is nagyon tetszik.

    VálaszTörlés