2016-02-12

Virág 2.

A tavasz kiszabadítja a virágokat, hogy színesre fessék a nevető földet.
Reginald Heber
Még hó fedte a teraszon a növényeket, amikor elkészült Luli blogjában talált hóvirág minta.
A Pinterest ajánlott egy trükkös kis tartócskát, ami nagyon csábító volt és ki kellett próbálni - persze hímzéssel kombinálva :).

Egy tekerés és pl. a fonal tartóból már kész is a kép. Akár egy kis levendula párna is elfér benne.
Tutorial és Video is van hozzá. A karikát SPAR-os hengeres chipses papírdobozból vágtam le.
A hóvirág mellé készült egy kék harangvirágos és egy kisvirágos is. (Minták a RICO 140-es füzetből származnak, melyeket kékre színeztem át)

Ne menjetek messzire, hamarosan jövök egy ...



12 megjegyzés:

  1. egytől egyig nagyon szépek lettek! rendkívül jó ötlet ez a tekergetős tartó, köszi a linket. én nagyon szeretem a hóvirágosat, ami hozzám került♥ minden nap megtekergetem, és beleszippantok a belőle áradó finom levendulaillatba

    VálaszTörlés
  2. Nahát, milyen rafinált!!
    Szépségesek a hímzéseid, a hóvirágot én is kihímeztem, persze korántsem ilyen ötletes a befejezése.
    Sokat sejtető az utolsó mondatod :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek. A hóvirágot én is kinyomtattam, hamarosan elkészítem.

    VálaszTörlés
  4. Che belli, complimenti!
    Ti ringrazio, un abbraccio
    luli

    VálaszTörlés
  5. Nagyon bájosak! Alig várom már, hogy ne csak keresztszemes virágok nyíljanak. :-)

    VálaszTörlés
  6. Wie wunderschön!!! Deine Schneeglöckchen sowieso doch dann noch die fantastische Verarbeitung. Eine tolle Idee. Ich gratuliere dir, grandioses Finale!
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  7. Fantasztikusan jó ötlet ez a tartóka, és csodálatos lett így, virágokkal!
    Köszönöm a linket!
    Szép hétvégét kívánok - és kíváncsian várom... :)

    VálaszTörlés
  8. Прекрасные вышивки и оформление! Браво!

    VálaszTörlés
  9. Szép a két hímzés, nagyon. Nekem ez a tekerős bigyó " magas", mármint az elkészítése, igaz csak a tutorialt néztem neg, a videot nem.
    Szóval különleges és tetszik❤️

    VálaszTörlés
  10. Nagyon ötletes a tekergős dobozka, szépek a virágos tetők.

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűek ezek a kis virágok! ♥ Gondolkoztam is, hogy vajon a minta honnan lehet :o) Nagyon ötletes a tartócska!!!

    VálaszTörlés