2015-03-06

Őszi málna

Nem, nem tévedés, ma egy szem őszi málnát hoztam :). Nagyon megtetszett Sub rosa -Eszter LOVE free mintája , de egy kicsit változtattam a színeken ...

Miért pont őszi málna jutott róla eszembe? Mindjárt elárulom.
Most olvasom Schäffer Erzsébet : A kifutófiú szerelme-Elfeledett képek könyvét, és benne olvastam az őszi málnáról.


"... Az őszi málna olyan, mint a nyári, csak egészen más. Sötétebb, nagyobb, illatosabb, édesebb. Gyanítom összegyűjtött minden nyárvégi illatot, érlelt napmeleget, öreg esték és fáradt hajnalok mézeit, legédesebb maradékait az öreg nyárnak. A zamata sűrű, mély ha egy szemet a szádba veszel, s a nyelveddel hozzálapítod a szájpadlásodhoz, orrodba, szádba, tüdődbe, ereidbe szétárad valami csoda. Földöntúli világokról, égi vegykonyháról hoz üzenetet az őszi málnába rejtett isteni esszencia. Néhány üveggel be is szoktam főzni az őszi málnából...."

"... Boszorkányos lekvárt hoztál. Csak beleszagoltam és más lett a reggel. Vajas kenyérre kentem vékonyan. Tudod, mit éreztem? Játékot, fiatalságot, édes mámoros hajnalokat, harmatot egy rózsaszirmon, kisgyereket, a száján kibuggyant a tej. Mosolygott a lekvárod a kenyeremen..."

Valahogy így voltam hímzés közben én is :).

Eszter, NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM!

Egy kis játékosságot vittem a befejezésbe is. 

Szerkesztettem, vágtam, kartonra feszítettem a mintás anyagot,  a hímzésre merevítőt vasaltam, összevarrtam. Végül egy alulról 6 cm, felül 10 cm-es kis tűtartó párna készült el belőle.


A szerelem olyan gyümölcs, aminek mindig szezonja van, és mindenki számára megszerezhető.
Teréz Anya


Napsütéses, nagyon szép hétvégét kívánok!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves kis darab lett! Szép az árvácskád is, kellemes színei vannak!

    VálaszTörlés
  2. Szép tavaszi virág, gyönyörű hímzés! Nekem most, mégis az idézet a kedvencem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon összeszedett bejegyzést hoztál. Mintát is idézeteket is nagyon jól választottál. Megint egy különleges forma, nagyon különleges lett.

    VálaszTörlés
  4. Csodaszépet hímeztél (ismét), csodaszép gondolatokat tettél mellé (mint mindig) :)
    Nekem is nagyon tetszik az árvácskád (is)!
    Napsütéses, szép hétvégét kívánok Nektek!

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színeket választottál hozzá!!! A befejezés pedig nagyon nagyon tetszik! :o)))
    Csodaszép hétvégét kívánok!!!

    VálaszTörlés
  6. A napom fénypontja a bejegyzésed - a hímzéssel, az idézetekkel, a fotókkal. Egy pillanatra valóban itt éreztem a számban a málna és a nyár ízét... Nagyon tetszik a munkád a megváltoztatott színekkel, és az egyedi befejezéssel♥ Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  7. Üdítő volt újra nálad lenni! Csodálatos a hímzésed,az idézet, a fotók!Köszönöm!♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szépet és különlegeset alkottál megint!!!!
    Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  9. Mennyi nagyszerű ötleted van a hímzések befejezésére! Nekem mindig az okozza a legtöbb fejtörést, hogy mi legyen a kész darabokkal. ( van is bőven elfekvőben...)

    VálaszTörlés
  10. Melegséggel tölt el az idézet és a párna egyaránt♥
    Szép színekkel hímezted, ötletes a végső kialakítása.
    Azért szeretem Eszter mintáit, mert bár egy bizonyos stílusban készültek , mégis jól mutatnak egy egészen más színvariációban is. (én ma kezdek hozzá)

    VálaszTörlés
  11. Mindig csodálom a munkáidat, ezért is gondoltam rád elsők közt.
    Kérlek nézz be hozzám:
    http://kezmuveskuckom.blogspot.hu/2015/03/keres-keresztszemezok-figyelmebe.html

    VálaszTörlés