2015-03-16

Lollipop Pinns

Az egész úgy kezdődött kb. 2 hete, hogy Raquel megkérdezte, van-e kedvem kihímezni az egyik új mintáját, Lollipop Pinns-t.
A megadott DMC fonalakkal hímeztem és a tű szinte repült magától :). 
Milyen lett a hangulatom hímzés közben? Elmesélem...
Felvettem a varázskalapom, kinyitottam az ernyőmet...
csizmám sarkát összeütöttem és ...
repültem is már, közben csak mosolyogtam és mosolyogtam :)
Hímzés közben eszembe jutott még Mary Poppinsból a Mosolyogni kell ...
Hozzátok azért jöttem én,
Hogy ide hozzam a csodát,
Mitől szelídebb, és szépül a világ.
Akármit hordsz a hátadon,
ne légy te morc,ne bánd nagyon.
Egy hang, elég, és virág hull eléd!
Arra int Lollipop Pinns, mindig mosolyogni kell.
Jaj, Ne felejtsük el, hogy mosolyogni kell.
Rajta hát , Lollipop Pinns, mondta mosolyogni kell!
Szívvel is meg lélekkel :)


http://www.maggicosvillage.com/#!grficos/c1ont
Íme három kedves, játékos Maggi Co's Village-s hölgy.  

Clementine: kis boszi macskával - még ősszel megtetszett ,de időm még nem jutott rá.

Aquamarine csíkos fürdőruhája, a rákok és halacskák is nagyon csábítóak :)

Nagyon szép, mosolygós hetet kívánok!

13 megjegyzés:

  1. Vidám, csajos hímzés :) neked is mosolygós hetet! :) :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bájos minta és olyan jól illik a keretbe! Én is szeretnék repűlő tűt...:)

    VálaszTörlés
  3. Jujj, de jó ez a minta! Kedves körítést írtál hozzá, jó volt olvasni, hát igen, aki szeret hímezni! :)
    Nekem nagyon tetszik a keret is!

    VálaszTörlés
  4. Jókedvem lett ettől a tüneményes bejegyzésedtől!!!!!
    Csatlakozom Erikához: hol van ilyen repülő tű???? Az enyém vánszorog,mint a csiga-biga....Ráült nehezéknek a nátha-torok-egyebek betegség.
    Bűbájos a csajszi!:)♥

    VálaszTörlés
  5. Tündéri lett a kép!!! A hímzés is és a keret is nagyon-nagyon tetszik!!! :o)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó, nagyon vidám, nagyon tavaszi! Tényleg megmosolyogtat! :o)
    A kerete is szuper és a vers is hozzá meg a kis gombocska virág is!

    VálaszTörlés
  7. Annyira édes ez a kislány♥ és a másik kettő is igazán cuki!
    Biztosan izgalmas volt a hímzése a sok apró részlettel és a vidám színű fonalakkal. Így persze, hogy repül a tű, mert az ember fejében csak az jár, hogy még ezt a kis darabot kihímezem, aztán leteszem... de mindig jön egy újabb és újabb részlet, amit még muszáj kihímezve látni!
    Ugyancsak vidám hetet kívánok Neked!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szép lett. A keret is szuper! A többivel együtt szép sorozat lesz.

    VálaszTörlés
  9. Ó ezek a színek, vidám a kép , élénk....és az a felemás színű cipő:-) Olyan vidám az egész, nagyon tetszik és a keretet is klasszul eltaláltad!♥

    VálaszTörlés
  10. Annyira kedves kis bejegyzés lett belőle, hogy én is jó kedvű lettem tőle. Édes ez a kis hímzésed! A többi minta is nagyon tetszik, különösen a boszis :) Szép a virágocskád, képzeld el, nálunk a fű, az egész udvar tele van gombvirágokkal :)
    Szép napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  11. Gyönyörűségesen szép! És a kísérőszöveg is gyönyörködtetett... én is csak mosolyogtam, mosolyogtam... :)))

    VálaszTörlés