2014-03-03

1->2 ♥

Folytattam a múlt héten a SAL-okat (a héten reményeim szerint mutatom azokat is) és a kis madaras-macskás mintát. 
Utóbbi hímzése közben -ahogy a középső elemet hímeztem- eszembe jutott valami.
Írtam Raquelnek csütörtök reggel. Tetszett neki az ötletem és este egy új minta várt a postaládámban :).  Az új minta nagyon tetszett, de elsőre a szív színezése egy kicsit idegen volt.

Válogattam a fonalakat, amikor meghallottam a rádióban Demjén Ferenc - Jégszív számát és összeállt a kép. Mintha egy olvadó jégszív lenne a minta tetején...
 
Csábít egy éj, egy sejtelmes látomás... 
...
Jégből vagyok,
talán fel sem olvadok,
Hát nyújtsd két kezed,
olvaszd fel jégszívemet! 



Szombaton készült egy képeslap a minta felhasználásával...

Minden bátorságomat összeszedtem vasárnap és az eredeti ötlet alapján befejeztem a mintát...

Egy hungarocell tojás egyik oldalára applikáltam a hímzést.
A másik oldalára az előző fotón háttérként szereplő anyag került.
Egy kis kockás szalaggal csinosítgattam még.

Egy nagyobb műanyag kupakot bevontam még a kockás anyaggal, erre tettem a tojást :)

Ez lett az első tavaszváró-húsvéti díszünk!

Nagyon szép hetet kívánok Mindenkinek!


14 megjegyzés:

  1. Eszméletlen szép lett!! Olyan szuper ötleteid vannak...

    VálaszTörlés
  2. Most már látom a cicákat!!!!!
    Mennyire jó lett!!!! Nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a képeslapod, Rita, a tojás meg egyenesen gyönyörű! Hogy sikerült ilyen szépen kisimítani a vásznat?

    VálaszTörlés
  4. Hú, nagyon szépeket hoztál megint:). Épp most néztem fészbúkon a tojáskádat:).
    Raquel tempója hihetetlen:))))).

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon-nagyon tetszik! Hogy tudod ilyen gyönyörűen elkészíteni a tojást??? Mivel ragasztod rá az anyagot?
    Értem Raquel örömét... :)))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon nagyon édes mind!
    Engem nem zavar a szív színösszeállítása,hiszen megjelenik az a szín a minta többi részében is!
    Gratulálok mindkettőhöz!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon, de nagyon szép! Csak tátom a szám, mit alkottál! :)
    A tojásra hogy varázsoltad rá az anyagot ilyen gyönyörűen?

    VálaszTörlés
  8. Ezt nevezem, csuda szép itt minden!.... pár soros Demjén dal, óh régi szép emlékek :).......

    VálaszTörlés
  9. Fantasztikus ötlet ez a tojás!!! A kivitelezés pedig tökéletes!
    Igazi tavaszváró! :o)))

    VálaszTörlés
  10. Nálad már tombol a tavasz! Gyönyörű sima a tojásod, igazi varázslat!

    VálaszTörlés
  11. Very interesting and original :)

    VálaszTörlés
  12. Wow - das Motiv ist wie für das Ei gemacht!
    LG Ulrike

    VálaszTörlés