2013-09-19

HAL + biscornu

Beköszöntött az ősz, de még kicsit visszakanyarodnék a nyárhoz - valahogy a bloghoz nem jutottam el mostanában, pedig lenne mit megmutatni, hímezgettem én :).
Júliusban mutattam, hogy  csatlakoztam egy HAL-ra Vavi új blogjában. (Korábban  az Abc romantique SAL-ban is rész vettem, az ilyen lett.) 
A hímzés része még augusztusban készen lett, de a befejezésen gondolkodtam. Egy gyűrűs mappa előlapjaként képzeltem el először, de akril festékkel lefestett karton képkeret lett a befutó. Íme:


Barbaral Bella Rosa fonalához választottam még a Lovely Green-t és DMC fehérrel "szőttem" még be. Egyes részletei közelebbről - még van mit tanulnom,de élveztem az új dolgok kipróbálását :)
A kis részletek közül legjobban a pillangó fogott meg. Amikor pakoltam el a fonalakat, kezembe akadt a zöld vászon (használtam már Manka biscornu mintájához, és fonaltartónak is ).
Nem pakoltam el a fonalakat, hanem elővettem egy kis négyzetrácsos papírt. Rajzoltam 4 pillangó, középre egy virágot, leveleket és 4 kis virágot...
Valahogy így született meg a pillangós biscornu :).
(Csak papíron van meg a "minta", de ha valaki kéri átrajzolom és elküldöm.)
Készen így néz ki:
A kettő együtt:

Véronique A (Vavi), NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM a HAL-t !

8 megjegyzés:

  1. Szép, mint mindig! :) Én is szeretem a rózsaszínt a zölddel, olyan furcsán vannak összhangban.

    VálaszTörlés
  2. VALÓBAN NAGYON SZÉP EBBEN A ZÖLD KERETBEN!
    A MÁSIK ZÖLDET, A VÁSZNADAT PEDIG MÁR TÖBBSZÖR MEGDICSÉRTEM, ÉS MOST IS CSODÁS SZÍNEKET ÉS REMEK BISCORNU-MINTÁT VÁLASZTOTTÁL HOZZÁ!

    VálaszTörlés
  3. Az a HAL gyönyörű készen, a színválasztásod is nagyon kellemes!
    A biscornu is remek, így ezzel az érdekes zöld vászonnal pedig különleges❤
    Nem leszek szégyenlős - ha már felajánlottad- szívesen venném a biscornu mintáját köszönettel, hiszen jövőre is lesz tavasz...

    VálaszTörlés
  4. De gyönyörű lett!!! (idézet a lányomtól, amint meglátta....) :o)))
    És valóban az!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett - és mennyire találó színválasztás!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Rita!
    Csodaszép lett a kép is, a biscu is! Nekem is nagyon tetszenek a színek... :)
    A mintára én is "vevő" lennék, ha nem is holnap hímzem ki... :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűségeket alkottál megint! Megmondom őszintén, mikor megfestettem ezt a zöld perlét nem tudtam igazán elképzelni miként fog mutatni kész hímzésként... de megnyugodtam:))) És köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Drága Rita!!!

    Mikor tegnap felraktad ezeket a fotókat, már akkor volt egy előérzetem... valami azt súgta: " A Tiéd...."

    Mikor ma felnyitottam a dobozt nagyon örültem!! Nagyon köszönöm ezt a gyönyörű biscornut!
    Meg persze minden mást is!
    Leginkább a találkozást, és a kellemes beszélgetést..
    Remélem, lesz folytatása.
    puszi

    VálaszTörlés