2011-06-18

Köszönöm


Az elmúlt 2 hétben e szívecske megérkezése miatt izgultam... szerencsésen megérkezett, így megmutatom.

Ebben a bejegyzésben  írtam, hogy gyönyörű kispárnát kaptam Franciaországból.
Szerettem volna viszonozni és megköszönni, hogy részt vehettem a SAL-ban, valamint azt az örömöt amit a SAL szív hímzése is okozott.

Az ajándék szívemen és a levendulás párnácskán található mintát Anton oldalán a Szilágysági hímzések résznél találtam.

Köszönöm szépen!


Valami furcsa összehangolódás,
Valami ritka rend –
Széthúzó erők erős egyensúlya,
Mély belső bizonyosság idebent –
Bizonyosság arról, hogy élni jó,
Szenvedni elkerülhetetlen,
Szeretni tisztán: megistenülés,
Meghalni szép –
S a Kifejezést meglelni mindezekhez,
Megtalálni a felséges Igét:
Az Igét mindezekhez:
A Béke ez.
Orkán ordíthat aztán odakünt,
Robbanhat ezer bomba: kárbament,
De kárt nem okozott.
Bent:Csend.
A Béke itt kezdődik.
Bent:Csend.
Isten hozott.
Reményik Sándor:Béke

8 megjegyzés:

  1. Szióka! Nagyon szépet hímeztél! Megkérdezhetem, hogy milyen anyagra dolgoztál? Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy rendben megérkezett. Nagyon szépet küldtél!

    VálaszTörlés
  3. Miért nem lepedők meg? Csodálatos,mint mindig:))
    A vers is:)) köszönet érte!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű, hímzés, kivitelezés!
    Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  5. Én pedig Ritával értek egyet...:o)))
    Gyönyörűt alkottál megint!!!

    VálaszTörlés