2021-09-21

Egy kis életjel

Ilona kérdezte az előző bejegyzésnél, hogy Palkó szlovén népi mintás SAL-ját milyen színekkel hímeztem.
Készítettem most egy új képet... xJuDesign kerek címkés selyem fonalait használtam. Ha tudok még segíteni bármiben írj a x_leki@indamail.hu címre (újra aktívvá tettem).
 
A Birdhouse SAL 2021 hímzéssel is haladtam kicsit... kész a Június és a Július.
Elcsábultam egy számomra új tervező (Luminous Fiber Arts) ducis madaras mintájáira :) Az első, amit elkezdtem a Gathering Clover.  xJudesign alapanyagokat kerestem hozzá. (Fonal: ANTIQUE PINE )
 
Gathering Berries-hez és a Gathering Acorns-hoz is megvannak már az általam választott fonalak... már csak időt/energiát kellene valahogy keresni :)
Szeretnék rövidesen egy kirándulós-könyvajánlós bejegyzéssel is jönni... addig is egy képpel búcsúzom. Egerben jártam osztálytalálkozón ♥.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a szlovén mintád. Pont most tettem fel én is a kész munkát, amit belőle varrtam.
    Jéé, te is egri diák voltál?:) (Én oda jártam gimibe.)

    VálaszTörlés
  2. Wunderschöne Stickarbeiten.
    Liebe Grüße Manuela

    VálaszTörlés
  3. Mennyi gyönyörűséget készítettél! Lemaradtam mostanában a blog látogatásokkal, így igyekszem pótolni őket :)

    VálaszTörlés