2020-04-09

Nyuszi ül a fűben...


Egy, kettő, három, négy,
te kis nyuszi hová mégy?
Se erdőre, se rétre, a szép tavasz elébe :)

Befejeztem a Bunny heart  mintát. 

A hímzés közben jutott eszembe, hogy ha sárga vászonra hímeztem lehetne sárgarépa is :) Szerencsére a anyagban volt elég tartalék, így gyorsan a répa testét elkészítettem.

De mi legyen a zöldje?

Kincsesládámban keresgélve kezembe akadt egy kis "csomagoló" anyag (talán virág volt benne, vagy valamilyen ajándék már nem tudom). 
Kis darabot levágtam és bevarrtam a répába... 


Mak-mak-mak, mak-mak-mak,
sárgarépa, bekaplak! Hamm!
Ki kukucskál ki az árvácskák közül?

Egy újabb nyuszis hímzést, a Count Your Eggs-t kezdtem el hímezni...  





Áldott Húsvéti Ünnepeket! 
 Happy Easter! Buona Pasqua! Frohe Ostern! Joyeuses Pâques! ¡Felices Pascuas!

7 megjegyzés:

  1. Zseniális a nyuszis répa! Boldog húsvétot! Glad påsk!

    VálaszTörlés
  2. Потрясающая зайка-морковь! Очень оригинальное оформление!!! Браво

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű lett a hímzésed (itt is :)) - és nagyon ötletes a befejezés!
    Áldott Húsvétot kívánok én is Nektek!

    VálaszTörlés
  4. Igaz Leki-s befejezés! Nagyon ötletes megoldás.

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő nyuszidat imádom!:) Kellemes Húsvéti Ünnepeket! ❤️

    VálaszTörlés