2020-04-28

Be Well

and stitch...


https://www.lilastudio.net/ oldalon láttam meg ezt a cuki nyuszit... monogramot nem szeretettem volna hímezni, így egy kicsit módosítottam...



http://www.cottagegardensamplings.com/p/free-patterns.html mintát már részben mutattam, de akkor még nem volt kész a madár. Fehér madár verzió mellett döntöttem.

Befejezésekhez nem volt meg kedvem, időm, ötletem így elővettem a 2018-ban elkezdett 4 évszakos mintát is (picit hímeztem ezt is). 



Csatlakoztam a boldogság buborékokat hímzőkhöz :) 49 kis kör minta készül, melyből az első már elkészült - holnap érkezik az új kis buborék mintája, amit kíváncsian várok ... A minta Lin Pulsion blogon érhető el.
A 4 himzés egy képen:
Remélem rövidesen mutatom a befejezéseket, de addig is hoztam egy kis ajánlót is:
Gyöngyvirágok:
Fehér virág:
Rózsa:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek! Boldoság buborék igazán találó név.

    VálaszTörlés
  2. Minden összhangban, nagyon szépek.

    VálaszTörlés
  3. Valóban cuki a nyuszi!!! A madárkához pedig tökéletes választás volt a fehér szín! ♥

    VálaszTörlés