2019-05-07

Kék-fehér

A szeretet olyan, mint... de nem, nincs hasonlat a szeretetre. Nincs oka, nincs magyarázat reá. A szeretet, úgy látszik, önmagáért való. Néha felgyűlik egy emberben és kiárad.
Márai Sándor
Egy éve volt már, hogy csatlakoztam a Flora SAL-hoz. 4 lépést egyben mutattam a Kék♥ 
bejegyzésembe...  most fejeztem be az utolsó elem himzését, gyöngyözését.
A késedelem okát nem is tudom ... valahogy eltérültem másra...de most befejeztem :)
Apróbb  módosításokat eszközöltem a kapott befejezés leírásán, mert a filc és a szalagok más lett, valamint a szalag és szív helyett kis fém virágok lettek a záróelemek mindkettőn.
Kinyitva ilyen:
Hátoldalát is megmutatom:
 És előlről mégegyszer

Márciusban új SAL indult Fabynál: Zoe SAL  - 2. lépésnél járnak a többiek, remélem rövidesen én is utolérem őket :) és a többi megkezdett SAL-t is tudom folytatni...

4 megjegyzés: