2018-10-25

Rózsák


18. születésnapi köszöntésre készült ez a aprócska párna.

A mintát Faby Reilly-ről kaptam a júliusi hírleveléhez.10Years volt a kis minta, aminél a számot elforgattam és 18-ra módosítottam.

Kapott még egy kis színes bojtot is.


Szeptember elején mutattam  Traditional Hungarian Xstitching SAL kezdeti lépését. Elkészült az első minta a Kicsi Rózsám. Angol verzióját Jucus feltette a Pinterestre is.
A héten sikerült befejeznem, egy Ikeás képkeretbe került.
Elkezdtem a 2. mintát a Tulipános kertet...




Time is

Too Slow for those who Wait,

Too Swift for those who Fear,

Too Long for those who Grieve,

Too Short for those who Rejoice;

But for those who Love,

Time is not.

5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a kispárna!!!♥ Csodás emlék 18. szülinapra!
    Nagyon tetszik a rózsás kép is! Illik hozzá ez a keret! A tulipánost meg kíváncsian várom milyen lesz! :o)

    VálaszTörlés
  2. mennyi szép virág! úgy látom, nálad még nyár van :)

    VálaszTörlés
  3. Preciosos bordados y preciosas tus flores!!

    VálaszTörlés
  4. Mindkét rózsás munkád gyönyörű!
    Köszönöm, hogy belinkelted a minták elérhetőségét is!

    VálaszTörlés