2018-09-13

Pár X


... csak felszakadnak a felhők, és sápadtan, alig langyos sugarakkal elő-előbukkan a Nap...

... Azon a reggelen nehezen kel fel a nap, s a felhők mögött csak néha-néha dereng át a halovány korong.
Kőrösi Zoltán: Romkert








Május végén mutattam utoljára a  Four Seasons SAL-t. A felíratokhoz és a középső részhez  Gold Straw fonalat választottam.... 
Nagyon le vagyok maradva a többiektől : ( de kis haladás azért volt :)

Felhőkön átlopódzott egy sugár
s itt megtalált a ködben: "Itt vagy? Itt?
A hegyoldalad verőfénye vár."
S indultam megkeresni társait.
Áprily Lajos: Hív a verőfény

Tavaly szerettem volna kihímezni, de csak most jutottam el SubRosa:Autumn Bouquet 
minta  kerek részletéhez. Néha kora reggel, vagy késő este hímeztem egy kicsit közben a fülembe szólt Mario Biondi-Best Of Soul CD1 vagy CD2... szuper kikapcsolódás volt így együtt ( még az aktivitás mérőt is sikerült átvernem, néha azt hitte alszom :))







Ez még nem ősz. A táncoló sugárban,
Mely e mosolygó hervadáson reszket
Bearanyozva sírhantot, keresztet,
Ó, annyi élet, annyi ifjuság van.
Úgy érzi lelkem: lüktet itt a nyár még
E fénypompától tündöklő szinekben...
Áprily Lajos: Szonett
 A napokban csábultam el egy új SAL-ra, a  A Facebook-on egy zárt csoporthoz a  Traditional Hungarian Xstitching SAL by xJudesign -hez lehet csatlakozni.  40 ct  Sampler Khaky vászonra a fenti matt színeket válogattam, és 2 este ennyire jutottam:

Nagyon szép, mosolygós őszi napokat kívánok! 

7 megjegyzés:

  1. Eszter mintája gyönyörű! A színei pedig csodásak!!!
    A SAL-re is kíváncsi leszek, mert nagyon szép!
    A Four season pedig ♥ :o)

    VálaszTörlés
  2. Finom, légies, költői, üdítő! Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Great stitching and wonderful pictures.

    VálaszTörlés
  4. Ahhoz képest, hogy kevés időd van hímezni, szépen haladsz sok mindennel :)
    A nagy SAL-on gyönyörűek a színek, kíváncsian várom, Jucusé hogy folytatódik...
    Az Autumn Bouquet az egyik kedvenc őszi mintám, szuper a kis hímzés♥ Alig várom, hogy lássam, hogyan fejezed be.

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű színek és Sal minta..

    VálaszTörlés
  6. Beautiful colours in your SAL project.
    Your colours in the four seasons SAL are calm and soothing.

    VálaszTörlés