2021-05-20

Esős időben egy kis színes, napsütéses bejegyzés

Palkó szlovén népi mintás SAL-jának első részét már mutattam a blogban. 

Elkészült a teljes minta hímzése. Hogy miért ezeket a színeket választottam?

A egyik kedvenc májusi virágom a tűzeső vagy másik nevén a tűzgyöngyvirág ♥.
Több éve van már kis kerek tartóban a teraszunkon...  

 

 A befejezésre már több ötletem is volt, de még nem tudtam dönteni (képkeretbe tegyen, de milyen színűbe? párnácskának varrjam meg?, esetleg kis lógóka legyen a négyzet csúcsára állítva? ollótartónak varrjam meg? tegyem egy doboz tetejére?).

 Tavaly a karantén alatt akadt meg a szemem Hands on design: Well rounded 12 kis mintácskáján. Kicsit körülményesen,de sikeresen meg is érkezett. Judesign vásznakat és selyem himzőfonalakat válogattam hozzá. Januárban kezdtem el hímezni az első kis mintát, de egy enyhe covid közbeszólt....

 Egy kerek fa keretet kapott, egy nagyobb méretű farkasfoggal, pici alábéleléssel.

Előző bejegyzésben mutattam Sablaise csikos-szíves mintájának hímezését, kis párna lett belőle.
 
színes rózsás mintából is párnácska lett.

Nagyon szép, mosolygós hétvégét kívánok Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörűséges bejegyzés!

    VálaszTörlés
  2. So schöne Arbeiten.
    LG Manuela

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek, a fonal színei is :)

    VálaszTörlés
  4. Csoda szép a kiválasztott minta.... a szinek,és ahogy a bejegyzéseket készíted,csúcs...

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett mindegyik!!!♥♥♥

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen összeszedted. Minden hímzésed gyönyörű! A képek pazarak, szinte kiugranak a színek. Hálás szívvel köszönöm az ajándékod!

    VálaszTörlés