2019-01-16

Visszatekintés...

... Bennünk eleve ott a fáradás,
Mely a szűz hónak testvére lehet -
Ha nagyon fázik már a föld, lehull,
Csak hull a hó s új tavaszig befed.


Egy télestén a földet csöndesen
Betakarta a fáradtság, a szent,
Az én szavammal együtt, hisz az is
Végtelen hideg világban kereng.

József Attila: Ezüst élet 



Szeretem a havat és mindig jókedvem lesz tőle.Talán nem is jókedv ez,csak olyan szemlélődő,csendes öröm.A fehérség,a csend és az erdő szeretete.
Fekete István: Szamosudvarhelyi mozaik
Hóesést csak az ablakból tudnam nézni, mert a vírusok karácsony előtt és január elején is megtaláltak...  Ha hóembert nem is tudtam építeni, de hímeztem párat :)
Összel csatlakoztam egy újabb JPC titkos kihíváshoz, azonban időm nem sok maradt rá... amikor kissé jobban éreztem magam, akkor kihímeztem ezeket a kedves, vidám, kötögető hóembereket...
Karácsony után megjelentek a minták és az elkészült hímzések/befejezések is a blogba.  

Csodaszép ajándékat kaptunk az ünnepekre...
 Timitől ♥:
Raqueltól ♥:
 NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNJÜK !
Előző bejegyzésben mutattam, hogy SubRosa: Christmas Ornaments mintáiból milyen karácsonyfa díszek készültek.

A hóemberes és a hógömös mintarészletet újra kihímeztem.

Régebben vásároltam ezeket a hópelyhes képtartókat, melybe szerintem jól mutatnak. 


Csak két nap van egy évben, amikor semmit nem tehetsz: Az egyik a tegnap, a másik a holnap. Tehát csak a MA a megfelelő nap arra, hogy szeress, hogy higgy, és elsősorban hogy ÉLJ!"
XIV. Dalai Láma

5 megjegyzés:

  1. Kötögető hóemberek!!! Köszönöm a linket e hímzésemintákkal és a befejezett munkákkal!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a JPC-s befejezés!!! ♥ Olyan vidám :)
    Eszter mintái pedig csodásan illenek a keretbe!
    A fejléced itt is és a Fb-on is gyönyörű! Igazi havas, téli! ♥

    VálaszTörlés
  3. Mindig megtalálod a mókás hímzéseket, vagy ők találnak meg téged. Remélem a betegség már a múlté. Szép napokat kívánok.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak a hóemberek!
    Örülök, hogy jobban vagy!
    Nagyon dúlnak most a vírusok, nekem is kijutott belőlük... és nagyon nehéz túljutni rajta, így nagyon együtt tudok érezni veled! :)

    VálaszTörlés