2018-12-11

Rózsa, tulipán és várakozás....

A Traditional Hungarian Xstitching SAL 2. lépését november elején sikerült befejeznem, de ide a blogba nem jutottam el vele.

A minta angol verzióját Jucus feltette a Pinterestre. Ott is elérhető már a Feketerigós ( 3.) minta. Talán a két ünnep között sikerült utolérnem a csoportot :). 
Kis sütizések is voltak - de nem mindenről készült fotó...



Glutén- és tejmentes csokis-kókuszkrémes torta kréméből csak 2/3 rész készítettem. A tetejére  étcsoki helyett (mentes csokit nem kaptam) kókusztejes gluténmentes pudingot tettem és körbe is bevontam vele.

Készült egy almás-csokis muffin is, de receptet picit itt is módosítottam. A lisztbe egy kis mézeskalács fűszerkeveréket szórtam karácsonyi hangulat hozónak :). Csak 1 almát daraboltam fel hozzá, de tettem bele rumba áztatott mazsolákat is. 
Aki magot szór ablakába
és gyertya vár az asztalán.
A várók nem várnak hiába.
Egy angyal kopogott talán?
Szárnysuhogás az ablakon túl –
vigyázz! Kinézni nem szabad!
Künn az angyalhad térül-fordul,
egy pillanatra látszanak.
A karácsonyfát hozzák – hallod?
– egy koppanás, és leteszik.
Fényben úszik az üvegajtód,
s megint suhogás. Mi ez itt?
Zöld angyaltoll: egy kis fenyőág,
karácsonyszagú és meleg.
“Gyújtsd meg a legutolsó gyertyát!”
Ez az angyali üzenet.
És be is mehetsz – vár az ünnep,
és minden zárt ajtót kitár.
A fa alatt angyalok ülnek –
az ünnep azé, aki vár.
Szabó T. Anna:Az ünnep azé, aki várja


SubRosa:Christmas Ornaments mintákat kezdtem el hímezni Judesign alapanyagokkal (matt fonalak, 40ct-s vászon) ... talán karácsonyra elkészülnek.

Mindenkinek örömteli adventi készülődést kívánok! 

6 megjegyzés:

  1. Neked is jó készülődést, Rita! Szépek a hímzéseid, a nálad elmaradhatatlan sütikék pedig biztosan nagyon finomak ♥

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek a hímzések. :-)
    A sütik nagyon guszták. :-)

    VálaszTörlés
  3. Mennyi gyönyörűség és finomság!!!♥

    VálaszTörlés
  4. Szépek a hímzések és a rózsacsokor, kellemes színvilág. Angyalváró verset pedig tanulom :)

    VálaszTörlés
  5. Szemet gyönyörködtető bejegyzés!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a glutén,tejmentes receptet!!!!!Ölelés!

    VálaszTörlés