2018-10-03

JPC 2018 / 2. - befejezések


Az igazi szeretet, mint a napsütés
magát senkitől sem sajnálja,
magát senkinek sem kínálja.
Akinek kell, azé;
barát, ellenség: neki mindegy,
nincs érdeke 
és nem csábítja semmi se.
Nem érzelmes sose.
...
A szeretetben nincs gyűlölet,
hát az érzelmes nem igazán szeret.

Weöres Sándor: Az igazi szeretet

Az első mintából könyvjelző készült.

A másodikból egy levendulával töltött kis párna született meg.
Sokáig gondolkodtam a pár befejezésén... majd kezembe akadt egy kis házikós kulcstartó.
Bevallom előbb volt a házikó és ehhez picit alakítottam a mintán - a bari küzelebb került és fentre is hímeztem egy mintaelemet). 
A szalagminta pedig a házikó tetejére került.

Kicsit emlékeztet egy időjárásjelző házikóra... ahol jó idő esetén a hölgy, míg rossz idő esetén a férfi jelent meg a ház ajtajában. Ajtó igaz itt nincs, és egyszerre vannak kint- akkor milyen idő várható? 

5 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett mindegyik!!! ♥♥♥ És milyen ötletesek!!!

    VálaszTörlés
  2. Lekis szuper ötletek, nagyon jók!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek lettek! A kis kulcsos ház különösen tetszik!
    A JPC oldalán azt játszottam, hogy nem néztem a feliratokat, úgy próbáltam megkeresni a Te és Timi munkáit. Sikerült :)

    VálaszTörlés